Privat mellan Queen boo och mig
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat mellan Queen boo och mig
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lolliga Lovegood
Elev |
Alistra Maion Sëgr. svarade jag.
Och du? Hej! 2 feb, 2013 18:52 |
|
Queen Boo
Elev |
... Enya Neyla Istrëgrim.
jag är jättecoolig älska mig plz 2 feb, 2013 20:50 |
|
Lolliga Lovegood
Elev |
Har jag hört det förut? sa jag, men en sekund senare blixtrade det till, det hadde börgat åska.
Hej! 2 feb, 2013 21:58 |
|
Queen Boo
Elev |
Tjaa.... jag är ingen ekorre sa jag. och skrek sedan till av gjädje, för jag älskade oväder.
jag är jättecoolig älska mig plz 2 feb, 2013 22:21 |
|
Lolliga Lovegood
Elev |
Vem är du då? frågade jag, samtidigt som jag flyttade mig en bit åt sidan, oroad över att dom andra skulle ha hört tjutet ekorren gav ifrån sig.
Hej! 2 feb, 2013 22:38 |
|
Queen Boo
Elev |
Det sa jag ju. Enya Neyla Istrëgrim Du är väl från klanen ëgria? jag hoppade lite. ellar har jag fel?
jag är jättecoolig älska mig plz 2 feb, 2013 22:41 |
|
Lolliga Lovegood
Elev |
Rätt. sa jag. Och du?
Måste tyvär logga ut strax Hej! 2 feb, 2013 22:44 |
|
Queen Boo
Elev |
eeehm... istrëgrim
jag är jättecoolig älska mig plz 2 feb, 2013 22:51 |
|
Lolliga Lovegood
Elev |
Är inte våra klaner typ fiender? frågade jag.
Hej! 3 feb, 2013 12:00 |
|
Queen Boo
Elev |
Ehhhmm... joo. men jag ska rymma från min klan. alla bara daltar med mig för att mina föräldrar blev dödade av en drake igår.
jag är jättecoolig älska mig plz 3 feb, 2013 12:01 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen