Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Privat mellan Queen boo och mig

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat mellan Queen boo och mig

1 2 3 4 ... 13 14 15
Användare Inlägg
Lolliga Lovegood
Elev

Avatar


Alistra Maion Sëgr. svarade jag.
Och du?

Hej!

2 feb, 2013 18:52

Queen Boo
Elev

Avatar


... Enya Neyla Istrëgrim.

jag är jättecoolig älska mig plz

2 feb, 2013 20:50

Lolliga Lovegood
Elev

Avatar


Har jag hört det förut? sa jag, men en sekund senare blixtrade det till, det hadde börgat åska.

Hej!

2 feb, 2013 21:58

Queen Boo
Elev

Avatar


Tjaa.... jag är ingen ekorre sa jag. och skrek sedan till av gjädje, för jag älskade oväder.

jag är jättecoolig älska mig plz

2 feb, 2013 22:21

Lolliga Lovegood
Elev

Avatar


Vem är du då? frågade jag, samtidigt som jag flyttade mig en bit åt sidan, oroad över att dom andra skulle ha hört tjutet ekorren gav ifrån sig.

Hej!

2 feb, 2013 22:38

Queen Boo
Elev

Avatar


Det sa jag ju. Enya Neyla Istrëgrim Du är väl från klanen ëgria? jag hoppade lite. ellar har jag fel?

jag är jättecoolig älska mig plz

2 feb, 2013 22:41

Lolliga Lovegood
Elev

Avatar


Rätt. sa jag. Och du?


Måste tyvär logga ut strax

Hej!

2 feb, 2013 22:44

Queen Boo
Elev

Avatar


eeehm... istrëgrim

jag är jättecoolig älska mig plz

2 feb, 2013 22:51

Lolliga Lovegood
Elev

Avatar


Är inte våra klaner typ fiender? frågade jag.

Hej!

3 feb, 2013 12:00

Queen Boo
Elev

Avatar


Ehhhmm... joo. men jag ska rymma från min klan. alla bara daltar med mig för att mina föräldrar blev dödade av en drake igår.

jag är jättecoolig älska mig plz

3 feb, 2013 12:01

1 2 3 4 ... 13 14 15

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat mellan Queen boo och mig

Du får inte svara på den här tråden.