Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Together-Lily and James [SV]

Forum > Fanfiction > Together-Lily and James [SV]

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
lily, luna
Elev

Avatar


Okej! Såklart vi inte blir arga!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F76%2F2TY7.gif 

10 mar, 2013 11:44

chokladgrodan:D
Elev

Avatar


Nej vi blir apsolut inte arga!!

*blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e...

10 mar, 2013 17:34

Bree Smith
Elev

Avatar


MER!

Cinderella Walked on broken glass, Aurora Let a whole lifetime pass, Belle Fell in love with a hideous beast, Jasmine Married a common thief, Snow White Barely escaped a knife, Beacuse LOVE means facing your biggest FEARS

10 mar, 2013 18:36

Borttagen

Avatar


Sorry!!

Alltså GUD! Vad är jag för en människa?
Så taskig jag känner mig...

Men jag har fyllt år och varit i London och ja, det har varit liiite svårt för mig.

Men jag borde ju klara det ändå...

Aja, här är ett nytt kapitel:


Kapitel 4. The common room


James (Nu är det James perspektiv)

Jag ser ner på Lily. Hon sover. Hon är så söt. Hon är nästan ännu sötare när hon sover.
Fast då kan man ju inte se hennes gröna, klara ögon. Jag tar bort en hårslinga ur ansiktet på henne.
Hennes röda fina hår. Hennes gröna fina ögon. Hennes glada fina skratt. Allt med henne är underbart.
Men ingenting är väl underbart med mig, antagligen.
Hon har ju inte tyckt om mig på hela sex år.
Men ändå, känns det som om hon har börjat tycka om mig. Fast det är kanske bara inbillning. Fast, kanske...
Äh, jag borde göra något för henne. Kanske bjuda ut henne.
Fast, hon skulle aldrig svara ja.
Kanske ska jag göra något nu, när hon sover.
Ja, få upp henne till sällskapsrummet.
Fast hur? Kanske kan jag bära henne, hon är nog ganska lätt.
Fast alla skulle märka det. Det vore pinsamt. Jag ser mig omkring.
Oj! Alla har gått. Och förstisarna.... Äh, någon annan prefekt tog säkert hand om dem.
Nu sitter bara jag och Lily här.
Då kommer en husalf fram. "Du borde gå upp till ditt rum. Klockan är nästan tio. Ta din flicka med dig."
Tio? Har jag suttit här så länge?
Och ta din flicka med dig. Det lät bra.
Ja, jag får väl bära upp Lily då. Jag fattar ett grepp om Lily och bär henne. Hon var lätt. Hoppas att hon inte vaknar bara.
Jag går upp för alla trappor. Men jag känner mig aldrig trött.
Jag mumlar lösenordet och kliver in. Alla har gått och lagt sig.
Jag lägger Lily i soffan. Jag ser på hennes rosiga kinder och hennes söta små läppar. Hennes stängda ögonlock och den perfekt formade nästan.
Jag sätter mig på knä framför henne. Studerar henne noga.
Oj, vad söt hon är på nära håll. Jag drar undan en hårslinga som fastnat i munnen. Lilys mun. Som jag skulle vlja ge en kyss. Fast det får jag nog aldrig göra. Eller, kanske nu.
Nu, när hon sover. Hon kommer inte märka något.
Det blir min hemlighet.
Jag böjer mig långsamt över henne. Närmar mig hennes läppar och kysser henne mjukt och försiktigt.
Då slås Lilys ögon upp.
Hemligheten är helt plötsligt delad för två.

Okej, det var det! Ska försöka att skriva mer i framtiden.
Om jag har tid såklart!=3 ♥

6 apr, 2013 09:24

Borttagen

Avatar


SUPERBRA!!!!!!!!!!!!!!!!!! MEEEEEEER!!!!!!!

6 apr, 2013 09:51

chokladgrodan:D
Elev

Avatar


awsome!!meeeeeeeeeeeer!

*blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e...

6 apr, 2013 09:54

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
SUPERBRA!!!!!!!!!!!!!!!!!! MEEEEEEER!!!!!!!


Tack! ♥

Skrivet av chokladgrodan:D:
awsome!!meeeeeeeeeeeer!


Tack så mkt! ♥


Bara så ni vet, det betyder jättemycket för mig, och jag blir jätteglad när ni skriver så snälla saker.
Jag blir verkligen jätteglad. Tack så mkt igen! ♥

6 apr, 2013 11:08

lily, luna
Elev

Avatar


AWSOME, SÅ HIMLA UNDERBART AWSOME! Bara så du vet det gör ingey om det tar lite tid mellan kapitlerna! Du skriver så underbart att vi inte bryr oss när det kommer!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F76%2F2TY7.gif 

6 apr, 2013 18:19

Annie Potter
Elev

Avatar


Mer grymt (Ny läsare)

*Bevakar tråden♥*

Mitt motto: Bara för att jag inte gör det som känns fel, betyder inte det att jag är feg.

6 apr, 2013 18:39

Borttagen

Avatar


Skrivet av lily, luna:
AWSOME, SÅ HIMLA UNDERBART AWSOME! Bara så du vet det gör ingey om det tar lite tid mellan kapitlerna! Du skriver så underbart att vi inte bryr oss när det kommer!


Nämen, nämen, nämen...

Alltså... Tack så mycket så jag typ dör! ♥ Jag blev faktiskt tårögd när jag läste din kommentar!
Lovar! Jag höll på att börja gråta! ♥♥

Skrivet av Annie Potter:
Mer grymt (Ny läsare)

*Bevakar tråden♥*


TACK så mkt! Alltid kul med nya läsare! ♥♥


Hörni, jag kanske ska skriva ett till kapitel kommande veckan bara för alla fantastiska kommentarer jag fått!
Ska verkligen försöka!
Ni är bäst. Det är ni som gör att jag vill skriva. Ni betyder verkligen allt för mig! ♥

6 apr, 2013 19:42

1 2 3 4 5

Forum > Fanfiction > Together-Lily and James [SV]

Du får inte svara på den här tråden.