boggartar
Forum > Harry Potter > boggartar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mionee
Elev |
8 dec, 2011 22:08 |
|
Borttagen
|
De jag älskade döda.
8 dec, 2011 22:57 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag har alltid svarat att det skulle vara en ostoppbar eld som bränner ner allt jag äger och har (prylar så som vänner/familj). Men jag undrar inte om det är så att jag är som mest rädd för att förlora ALLT? ...sedan att det kanske symboliseras med elden bara för att det varit något som jag alltid varit lite rädd för och haft stor respekt för. (istället för att ett monster eller en ond människa skall "ta det jag äger och har ifrån mig"
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 9 dec, 2011 00:47 |
|
prongs
Elev |
asså... finns inget som ger mig mer panik är spindlar. tänk aragog alltså
PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 9 dec, 2011 04:22 |
Forum > Harry Potter > boggartar
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen