PRS Mellan Melissa Malfoy och Lolly0101
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS Mellan Melissa Malfoy och Lolly0101
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Melissa Malfoy
Elev |
Kan inte lägga upp bilder!!!!! När du ska göra det, trycker du på kopiera då och sedan klistra in eller hur gör du? Kopiera-Klistra in funkar inte för mig!!
22 jan, 2013 20:00 |
|
Lolly0101
Elev |
Man trycker på bild och kopierar in bildens adress
22 jan, 2013 20:54 |
|
Melissa Malfoy
Elev |
Aha!! Tack. Jag trodde att man typ skulle hålla på och kopiera och så som man gör i word!!! Men när ska vi börja spela?
23 jan, 2013 17:49 |
|
Lolly0101
Elev |
Vet inte kanske nu ?
Men först mall! 23 jan, 2013 19:38 |
|
Melissa Malfoy
Elev |
Ja men det har vi ju redan lagt upp. Det är ju det som är fakta om personen. Ska göra ett försök till med bild. Men när ska vi börja? Kan det vara min tvilingbror som försvinner?
27 jan, 2013 19:55 |
|
Lolly0101
Elev |
Skrivet av Melissa Malfoy: Ja men det har vi ju redan lagt upp. Det är ju det som är fakta om personen. Ska göra ett försök till med bild. Men när ska vi börja? Kan det vara min tvilingbror som försvinner? Just det xD så vem ska börja !? Du kanske xD 27 jan, 2013 20:34 |
|
Melissa Malfoy
Elev |
Visst. Men jag får nog göra det i morron. Kanske kan försökagöra det nu, men får eentligen inte spela nu.
27 jan, 2013 20:35 |
|
Lolly0101
Elev |
Skrivet av Melissa Malfoy: Visst. Men jag får nog göra det i morron. Kanske kan försökagöra det nu, men får eentligen inte spela nu. Haha tjuvar du i pauserna ! Oki ! ----------------------------------------------- Jag såg hur den gul/oranga solen reste sig över (Byn) och hörde dom glada ropen från köket... Jag satte på mig kläderna och Begedde mig till marknaden ... 27 jan, 2013 20:38 |
|
Melissa Malfoy
Elev |
Du behöver inte citera när det är prs, men vad sa vk att det var för genre. Var deg fantasy eller nutid?
27 jan, 2013 20:43 |
|
Lolly0101
Elev |
Fantasy ! xD
27 jan, 2013 20:47 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen