Privatroll mellan t i l d a och Lolly0101
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privatroll mellan t i l d a och Lolly0101
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lolly0101
Elev |
Okej ! sa jag och log mot han ...
Oj vad oartig jag har varit säger jag medans jag pressenterar mig . Jag är Miranda ,Miranda Svendoor Så vad hetter du ? frågar jag 19 jan, 2013 18:27 |
|
t i l d a
Elev |
20 jan, 2013 18:08 |
|
Lolly0101
Elev |
Jaha ! så vart kommer du ifrån ? frågade jag medans jag titade upp mot månen
20 jan, 2013 18:10 |
|
t i l d a
Elev |
"Jag kommer från en stad som heter Greylyn. Det ligger några mil ifrån Vattnadal, vi brukar resa dit eftersom några släktingar bor där."
20 jan, 2013 19:59 |
|
Lolly0101
Elev |
Jaja ... Där bort i sa jag och tittade in i hans ögon och det var något som fångade min blick
20 jan, 2013 20:33 |
|
t i l d a
Elev |
Jag tittade in i hennes ögon och glömde för en sekund att vi var omringade av orcher. Men så drogs jag tillbaka till verkligheten när de började grymta på grund av något som jag inte kunde se.
"Jag undrar varför de inte har dödat oss än", sa jag.
20 jan, 2013 20:38 |
|
Lolly0101
Elev |
Hmm Jaa ... Men nu måste vi fly sa jag och gjorde en blick åt en kniv
20 jan, 2013 20:48 |
|
t i l d a
Elev |
"Ja, de flesta sover nu", sa jag tyst och började sträcka mig efter dolken i mitt bälte. Jag var så nära att nå det och jag fick vrida mig ordentligt för att få ett rejält grepp om dolken. Jag höll den utom synhåll för orchen.
"Jag ska bara skära loss repen, sen får vi vara snabba och ta våra vapen hos orchen där borta för att sedan strida", sa jag med en allvarlig min.
20 jan, 2013 21:06 |
|
Lolly0101
Elev |
Okej ..Sa jag ..På 3 ?
20 jan, 2013 21:07 |
|
t i l d a
Elev |
20 jan, 2013 21:08 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen