Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Perfektion [SV]

Forum > Fanfiction > Perfektion [SV]

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
Barbiegirl
Elev

Avatar


Tack Hörni;*

"We've all got both light and dark inside of us. What matters is the part we choose to act on, that's who we really are"

16 jan, 2013 21:33

Freddelito
Elev

Avatar


Bra!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F73%2F20O6.gif

17 jan, 2013 07:13

Barbiegirl
Elev

Avatar


Kapitel 3

Tåget hade stannat och vi hade precis gått in i vagnen som drogs av testralerna som jag inte kunde se.
Plötsligt hoppade två till personer in i vagnen Robert Crabbe och Scorpius jävla Malfoy. Faaaaan tänkte jag för mig själv.
"Dra Malfoy!" Fräste Albus åt Scorpius .
"Finns inga vagnar kvar duh, tro inte att vi vill sitta här"sa han och hånlog. Jag hatade när han gjorde det, även fast det var det sexigaste jag visste
"Det är okej" jag kunde inte hjälpa det, fan ta dig Frida tänkte jag för mig själv, jag kan inte kontrollera mig runt honom.
Lily kollade konstigt på mig men höll sedan med. Man kunde höra en nål landa så tyst var det under åkturen.
Tillslut kunde jag inte hålla mig.
"Albus, du är skitsexig i din nya frisyr" jag hånlog mot Malfoy men han kollade bara ner i marken.
Efter en stund kommenterade Robert "Du är också sexig babe" Malfoy kollade ogillande på honom.
"Håll käften du" sa jag och rufsade till håret lite.
Vagnen stannade och vi hoppade ut, och gick in i slottet. Vi var sist in och innan vi skildes med slytherinarna kramade jag om Robert. "Du kommer på fredag, hoppas jag" viskade jag i hans öra."Klart babe" jag kände en hand på min röv och log sedan stort mot Malfoy som stod och kollade avundsjukt på Robert."Skynda dig då" sa han surt till Robert.

Vi satt och åt av festmåltiden, när Lily plötsligt viskade till mig att följa med till toaletterna.
"Varför måste alltid tjejer gå tillsammans till toan?"
"It's a girl-thing bro" sa Lily o blinkade.
Vi började gå mot toaletterna och när vi kommit halvvägs började Lily prata.
"Omfg såg du hur Malfoy tittade på på dig när vi åkte eller?"utbrast hon.
"Schh jag vet" viskade jag lågt.
"Ska du strula med Crabbe på freda eller?" Lily kollade på mig med undrande blick.
"Jag tror det, vem ska du satsa på då?"
"Vet inte än men vi får väll se" hon slängde med sitt röda vackra långa hår.
Vi kom in på toaletten och jag låste dörren sen ställde jag mig vid spelen och fixade mitt hår och la på lite extra mascara med mitt trollspö.
Sen tog jag upp min iPhone och tog ett kort där jag putade med läpparna och rumpan som jag sedan skickade till Robert. En minut senare var Lily klar på toan och jag fick ett nytt sms på mobilen från Robert //jävla slyna/Scorp\\. Pttf vem tror han att han är. Jag hatade han verkligen, nu fan är det krig!
---------------------------------------------------------------------
Inte bästa kapitlet direkt men det kommer mer ikväll♥

"We've all got both light and dark inside of us. What matters is the part we choose to act on, that's who we really are"

17 jan, 2013 15:28

Freddelito
Elev

Avatar


Jättebra! Vilket liv de lever

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F73%2F20O6.gif

17 jan, 2013 20:52

Barbiegirl
Elev

Avatar


Skrivet av Freddelito:
Jättebra! Vilket liv de lever

haha jadå.

Håller på att skriva ett nytt kapitel

"We've all got both light and dark inside of us. What matters is the part we choose to act on, that's who we really are"

17 jan, 2013 21:22

Freddelito
Elev

Avatar


Skrivet av Barbiegirl:
Skrivet av Freddelito:
Jättebra! Vilket liv de lever

haha jadå.

Håller på att skriva ett nytt kapitel

Bra, längtar

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F73%2F20O6.gif

17 jan, 2013 21:26

Minihäst
Elev

Avatar


Nu jävlar är det krig!!! Jättebra!!! Ta den tid du behöver med att skriva bro

another day, another slay

17 jan, 2013 21:42

Barbiegirl
Elev

Avatar


kommer nog mer i eftermiddag

"We've all got both light and dark inside of us. What matters is the part we choose to act on, that's who we really are"

20 jan, 2013 15:00

Freddelito
Elev

Avatar


Skrivet av Barbiegirl:
kommer nog mer i eftermiddag


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F73%2F20O6.gif

20 jan, 2013 15:33

Minihäst
Elev

Avatar


Jippie!!!! Jag lääängtar tills nästa kapitel kommer!!!

another day, another slay

20 jan, 2013 18:38

1 2 3 4 5 6

Forum > Fanfiction > Perfektion [SV]

Du får inte svara på den här tråden.