Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rolla?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?

1 2 3 4 ... 281 282 283
Användare Inlägg
Shapiro
Elev

Avatar


Ok. Vi behöver en ideé på en mall.

Four score and seven years ago...

12 jan, 2013 13:43

Queen Boo
Elev

Avatar


Skrivet av Shapiro:
Ok. Vi behöver en ideé på en mall.
jag har. ska jag visa, eller ska vi vänta på de andras godkännande?

jag är jättecoolig älska mig plz

12 jan, 2013 13:54

Shapiro
Elev

Avatar


Du kan ju lägga upp en nu. Så kan vi vänta och så får dem säga vad dem tycker när dem kommer.

Four score and seven years ago...

12 jan, 2013 13:59

ginny 23
Elev

Avatar


hp blir bra

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F99c10254f251b86491f1357658b28359%2Ftumblr_men4qevdBI1rgbtigo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Fee38e5ec33ee1ac629e8c4fb087b6c34%2Ftumblr_mrvwstC1LJ1soaapxo1_500.gif

12 jan, 2013 17:06

Queen Boo
Elev

Avatar


Namn:
Smeknamn:
Årskurs:
Utseende:
Elevhem:
Favoritämne:
Personlighet:
Kärlek:
Övrigt:
Trollstav:

blr det bra? om ni vill ha några ändringar eller om jag glömt nåt så är det bara att säga till

jag är jättecoolig älska mig plz

12 jan, 2013 17:26

Detta inlägg ändrades senast 2013-01-12 kl. 17:29
Antal ändringar: 1

Shapiro
Elev

Avatar


Hmmm... Lägg till stav på det där så blir det perfekt enligt mig.

Four score and seven years ago...

12 jan, 2013 17:27

Queen Boo
Elev

Avatar


Skrivet av Shapiro:
Hmmm... Lägg till stav på det där så blir det perfekt enligt mig.
sådär

jag är jättecoolig älska mig plz

12 jan, 2013 17:29

Shapiro
Elev

Avatar


Perfa. Jag har min mall här:

Namn: Lucas Farman
Smeknam: Lu
Årskurs: 2
Utseende: Svart hår, ganska blek hy och c.a 1,43 lång.
Elevhem: Ravenclaw (Om man inte måste välja det man har på Mugglis. isåfall Slytherin)
Favoritämne: Försvar mot svartkonster
Personlighet: Ganska snäll kille, mycket vis och klok. Gillar att veta saker och brukar inte vilja hamna i äventyr men brukar hamna i äventyr ändå.
Kärlek: Vet inte, det kanske dyker upp någon medans vi går.
Övrigt: Siktar på att bli Försvar mot svartkonster lärare.
Stav: 9 tum ek, Viliehår som kärna.

Blir det bra. En kille föresten.

Four score and seven years ago...

12 jan, 2013 17:37

ginny 23
Elev

Avatar


Namn: Sarah Taylor
Smeknamn:Har inget
Årskurs:3Utseende:ca 1,75cm lång, rött hår och blå ögon
Elevhem:Gryffindor
Favoritämne:Försvar mot svartkonster
Personlighet:snäll,smart
Kärlek:Ingen
Övrigt:Är en djurälskare.
Trollsav:10,5 tum gärnek drakhjärtesträng som kärna.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F99c10254f251b86491f1357658b28359%2Ftumblr_men4qevdBI1rgbtigo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Fee38e5ec33ee1ac629e8c4fb087b6c34%2Ftumblr_mrvwstC1LJ1soaapxo1_500.gif

12 jan, 2013 17:57

Detta inlägg ändrades senast 2013-01-26 kl. 14:09
Antal ändringar: 3

Queen Boo
Elev

Avatar


Min:


Namn: Selena Light
Smeknamn: See
Årskurs: 3
Utseende: Ca 1,65 lång
Elevhem: slytherin
Favoritämne: Trolldryckskonst
Personlighet: Kaxig, skämtsam, blir lätt arg, skrattar ofta, är arg länge.
Kärlek: Jag får se
Övrigt: Får ibland skrattanfall som inte går att stoppa, sökare i quidditchlaget. är animagus. (Puma)
Trollstav: 11 tum, Björk. Fenixfjäder som kärna


Jag är tjej föresten...

jag är jättecoolig älska mig plz

12 jan, 2013 18:32

1 2 3 4 ... 281 282 283

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?

Du får inte svara på den här tråden.