Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Shapiro
Elev |
Ok. Vi behöver en ideé på en mall.
Four score and seven years ago... 12 jan, 2013 13:43 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av Shapiro: jag har. ska jag visa, eller ska vi vänta på de andras godkännande?Ok. Vi behöver en ideé på en mall. jag är jättecoolig älska mig plz 12 jan, 2013 13:54 |
|
Shapiro
Elev |
Du kan ju lägga upp en nu. Så kan vi vänta och så får dem säga vad dem tycker när dem kommer.
Four score and seven years ago... 12 jan, 2013 13:59 |
|
ginny 23
Elev |
12 jan, 2013 17:06 |
|
Queen Boo
Elev |
Namn:
Smeknamn: Årskurs: Utseende: Elevhem: Favoritämne: Personlighet: Kärlek: Övrigt: Trollstav: blr det bra? om ni vill ha några ändringar eller om jag glömt nåt så är det bara att säga till jag är jättecoolig älska mig plz 12 jan, 2013 17:26
Detta inlägg ändrades senast 2013-01-12 kl. 17:29
|
|
Shapiro
Elev |
Hmmm... Lägg till stav på det där så blir det perfekt enligt mig.
Four score and seven years ago... 12 jan, 2013 17:27 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av Shapiro: sådär Hmmm... Lägg till stav på det där så blir det perfekt enligt mig. jag är jättecoolig älska mig plz 12 jan, 2013 17:29 |
|
Shapiro
Elev |
Perfa. Jag har min mall här:
Namn: Lucas Farman Smeknam: Lu Årskurs: 2 Utseende: Svart hår, ganska blek hy och c.a 1,43 lång. Elevhem: Ravenclaw (Om man inte måste välja det man har på Mugglis. isåfall Slytherin) Favoritämne: Försvar mot svartkonster Personlighet: Ganska snäll kille, mycket vis och klok. Gillar att veta saker och brukar inte vilja hamna i äventyr men brukar hamna i äventyr ändå. Kärlek: Vet inte, det kanske dyker upp någon medans vi går. Övrigt: Siktar på att bli Försvar mot svartkonster lärare. Stav: 9 tum ek, Viliehår som kärna. Blir det bra. En kille föresten. Four score and seven years ago... 12 jan, 2013 17:37 |
|
ginny 23
Elev |
Namn: Sarah Taylor
Smeknamn:Har inget Årskurs:3Utseende:ca 1,75cm lång, rött hår och blå ögon Elevhem:Gryffindor Favoritämne:Försvar mot svartkonster Personlighet:snäll,smart Kärlek:Ingen Övrigt:Är en djurälskare. Trollsav:10,5 tum gärnek drakhjärtesträng som kärna.
12 jan, 2013 17:57
Detta inlägg ändrades senast 2013-01-26 kl. 14:09
|
|
Queen Boo
Elev |
Min:
Namn: Selena Light Smeknamn: See Årskurs: 3 Utseende: Ca 1,65 lång Elevhem: slytherin Favoritämne: Trolldryckskonst Personlighet: Kaxig, skämtsam, blir lätt arg, skrattar ofta, är arg länge. Kärlek: Jag får se Övrigt: Får ibland skrattanfall som inte går att stoppa, sökare i quidditchlaget. är animagus. (Puma) Trollstav: 11 tum, Björk. Fenixfjäder som kärna Jag är tjej föresten... jag är jättecoolig älska mig plz 12 jan, 2013 18:32 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen