Hagrid, jobbig?
Forum > Harry Potter > Hagrid, jobbig?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alhomora
Elev |
Bra skrivet, fast jag vet inte om jag håller med till 100%...Ibland, kan han vara jobbig.
~Snart skolavslutning~ /Jag vet, tråkigt motto...:s 7 mar, 2011 15:50 |
|
Katla
Elev |
Hagrid är ju skön! Men jobbig. Inte sån bra lärare kanske.
KöttbulleHagridPower!!! ♏︎ 7 mar, 2011 16:24 |
|
Marry Potter
Elev |
Jag tycker Hagrid är fett cool! Och jag tycker det är kul som han pratar, men han är lite dryg...
"Jag? Jag ser mig med ett par tjocka yllestrumpor i handen." 7 mar, 2011 16:30 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
7 mar, 2011 16:32 |
|
Weasley Twin
Elev |
7 mar, 2011 16:34 |
|
Beata
Elev |
Jag gillar Hagrid...
Han bryr sig så mycket om andra (speciellt djur) och han är väldigt osjälvisk. Han älskar också Harry väldigt mycket
7 mar, 2011 16:55 |
|
Rowena
Elev |
Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 7 mar, 2011 16:55 |
|
pix
Elev |
16 mar, 2011 22:16 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
17 mar, 2011 19:01 |
|
TheOneHeEverFeared
Elev |
hagrid är gullig, men han verkar behövas se efter lite och då finns de ju där för honom
until the very end. 17 mar, 2011 19:02 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen