om
Forum > Fanfiction > om
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av mollylisa: Skrivet av Borttagen: Hej! Ja, nu i efterhand ångrar jag namnet på berättelsen, men jag tror inte det går att ändra. Lily och James lever ju i berättelsen, för att jag har ju berrättat att voldemort aldrig blev ond i den här sagan. I nästa kapitel får man veta hur gammal harry är. Det ser väl ganska bra ut. Att fler mugglisar läser kanske är på din överskrift. ''Om'' tycker inte jag är en sån framställande överskrifft. ''Om'' betyder väl inte så mycket i berättelsen?? Man får fler läsare om man har en bra överskrift och en bra handling. Och genom ditt skrivande förstår jag att Lily och James lever. Hur många år är Harry? eller går han på Hogwarts och hanns föräldrar. eller är han ett år? Aja jag undrar bara om du har hitat på lite själv eller om det är så att lily och James kommer dö i din FF när Harry är ett år? Jaja jag hoppas du förstår vad jag menar! dåså. Då antar jag att du har bra saker på gång 8 jan, 2013 19:14 |
|
mollylisa
Elev |
Skrivet av Borttagen: tack Skrivet av mollylisa: Skrivet av Borttagen: Hej! Ja, nu i efterhand ångrar jag namnet på berättelsen, men jag tror inte det går att ändra. Lily och James lever ju i berättelsen, för att jag har ju berrättat att voldemort aldrig blev ond i den här sagan. I nästa kapitel får man veta hur gammal harry är. Det ser väl ganska bra ut. Att fler mugglisar läser kanske är på din överskrift. ''Om'' tycker inte jag är en sån framställande överskrifft. ''Om'' betyder väl inte så mycket i berättelsen?? Man får fler läsare om man har en bra överskrift och en bra handling. Och genom ditt skrivande förstår jag att Lily och James lever. Hur många år är Harry? eller går han på Hogwarts och hanns föräldrar. eller är han ett år? Aja jag undrar bara om du har hitat på lite själv eller om det är så att lily och James kommer dö i din FF när Harry är ett år? Jaja jag hoppas du förstår vad jag menar! dåså. Då antar jag att du har bra saker på gång 8 jan, 2013 19:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mollylisa: Skrivet av Borttagen: tack Skrivet av mollylisa: Skrivet av Borttagen: Hej! Ja, nu i efterhand ångrar jag namnet på berättelsen, men jag tror inte det går att ändra. Lily och James lever ju i berättelsen, för att jag har ju berrättat att voldemort aldrig blev ond i den här sagan. I nästa kapitel får man veta hur gammal harry är. Det ser väl ganska bra ut. Att fler mugglisar läser kanske är på din överskrift. ''Om'' tycker inte jag är en sån framställande överskrifft. ''Om'' betyder väl inte så mycket i berättelsen?? Man får fler läsare om man har en bra överskrift och en bra handling. Och genom ditt skrivande förstår jag att Lily och James lever. Hur många år är Harry? eller går han på Hogwarts och hanns föräldrar. eller är han ett år? Aja jag undrar bara om du har hitat på lite själv eller om det är så att lily och James kommer dö i din FF när Harry är ett år? Jaja jag hoppas du förstår vad jag menar! dåså. Då antar jag att du har bra saker på gång Bevakar allt som värkar vara något kul. Och jag verkligen älskar att läsa. 8 jan, 2013 19:18 |
|
mollylisa
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag med Skrivet av mollylisa: Skrivet av Borttagen: tack Skrivet av mollylisa: Skrivet av Borttagen: Hej! Ja, nu i efterhand ångrar jag namnet på berättelsen, men jag tror inte det går att ändra. Lily och James lever ju i berättelsen, för att jag har ju berrättat att voldemort aldrig blev ond i den här sagan. I nästa kapitel får man veta hur gammal harry är. Det ser väl ganska bra ut. Att fler mugglisar läser kanske är på din överskrift. ''Om'' tycker inte jag är en sån framställande överskrifft. ''Om'' betyder väl inte så mycket i berättelsen?? Man får fler läsare om man har en bra överskrift och en bra handling. Och genom ditt skrivande förstår jag att Lily och James lever. Hur många år är Harry? eller går han på Hogwarts och hanns föräldrar. eller är han ett år? Aja jag undrar bara om du har hitat på lite själv eller om det är så att lily och James kommer dö i din FF när Harry är ett år? Jaja jag hoppas du förstår vad jag menar! dåså. Då antar jag att du har bra saker på gång Bevakar allt som värkar vara något kul. Och jag verkligen älskar att läsa. 8 jan, 2013 19:19 |
|
lily, luna
Elev |
8 jan, 2013 19:26 |
|
mollylisa
Elev |
Skrivet av lily, luna: Tack! nästa kommer i morgon Superbra kapitel! 8 jan, 2013 19:27 |
|
Borttagen
|
Är sugen på att läsa.
8 jan, 2013 19:28 |
|
lily, luna
Elev |
8 jan, 2013 19:28 |
|
luna, lily
Elev |
8 jan, 2013 19:30 |
|
mollylisa
Elev |
Skrivet av luna, lily: jadu...Undra vad som hender 8 jan, 2013 19:31 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen