Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

om

Forum > Fanfiction > om

1 2 3 4 ... 12 13 14
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av mollylisa:
Skrivet av Borttagen:
Det ser väl ganska bra ut. Att fler mugglisar läser kanske är på din överskrift. ''Om'' tycker inte jag är en sån framställande överskrifft. ''Om'' betyder väl inte så mycket i berättelsen?? Man får fler läsare om man har en bra överskrift och en bra handling. Och genom ditt skrivande förstår jag att Lily och James lever. Hur många år är Harry? eller går han på Hogwarts och hanns föräldrar. eller är han ett år? Aja jag undrar bara om du har hitat på lite själv eller om det är så att lily och James kommer dö i din FF när Harry är ett år? Jaja jag hoppas du förstår vad jag menar!
Hej! Ja, nu i efterhand ångrar jag namnet på berättelsen, men jag tror inte det går att ändra. Lily och James lever ju i berättelsen, för att jag har ju berrättat att voldemort aldrig blev ond i den här sagan. I nästa kapitel får man veta hur gammal harry är.



dåså. Då antar jag att du har bra saker på gång tror jag tar och bevakar!

8 jan, 2013 19:14

mollylisa
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av mollylisa:
Skrivet av Borttagen:
Det ser väl ganska bra ut. Att fler mugglisar läser kanske är på din överskrift. ''Om'' tycker inte jag är en sån framställande överskrifft. ''Om'' betyder väl inte så mycket i berättelsen?? Man får fler läsare om man har en bra överskrift och en bra handling. Och genom ditt skrivande förstår jag att Lily och James lever. Hur många år är Harry? eller går han på Hogwarts och hanns föräldrar. eller är han ett år? Aja jag undrar bara om du har hitat på lite själv eller om det är så att lily och James kommer dö i din FF när Harry är ett år? Jaja jag hoppas du förstår vad jag menar!
Hej! Ja, nu i efterhand ångrar jag namnet på berättelsen, men jag tror inte det går att ändra. Lily och James lever ju i berättelsen, för att jag har ju berrättat att voldemort aldrig blev ond i den här sagan. I nästa kapitel får man veta hur gammal harry är.



dåså. Då antar jag att du har bra saker på gång tror jag tar och bevakar!
tack

8 jan, 2013 19:16

Borttagen

Avatar


Skrivet av mollylisa:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av mollylisa:
Skrivet av Borttagen:
Det ser väl ganska bra ut. Att fler mugglisar läser kanske är på din överskrift. ''Om'' tycker inte jag är en sån framställande överskrifft. ''Om'' betyder väl inte så mycket i berättelsen?? Man får fler läsare om man har en bra överskrift och en bra handling. Och genom ditt skrivande förstår jag att Lily och James lever. Hur många år är Harry? eller går han på Hogwarts och hanns föräldrar. eller är han ett år? Aja jag undrar bara om du har hitat på lite själv eller om det är så att lily och James kommer dö i din FF när Harry är ett år? Jaja jag hoppas du förstår vad jag menar!
Hej! Ja, nu i efterhand ångrar jag namnet på berättelsen, men jag tror inte det går att ändra. Lily och James lever ju i berättelsen, för att jag har ju berrättat att voldemort aldrig blev ond i den här sagan. I nästa kapitel får man veta hur gammal harry är.



dåså. Då antar jag att du har bra saker på gång tror jag tar och bevakar!
tack



Bevakar allt som värkar vara något kul. Och jag verkligen älskar att läsa.

8 jan, 2013 19:18

mollylisa
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av mollylisa:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av mollylisa:
Skrivet av Borttagen:
Det ser väl ganska bra ut. Att fler mugglisar läser kanske är på din överskrift. ''Om'' tycker inte jag är en sån framställande överskrifft. ''Om'' betyder väl inte så mycket i berättelsen?? Man får fler läsare om man har en bra överskrift och en bra handling. Och genom ditt skrivande förstår jag att Lily och James lever. Hur många år är Harry? eller går han på Hogwarts och hanns föräldrar. eller är han ett år? Aja jag undrar bara om du har hitat på lite själv eller om det är så att lily och James kommer dö i din FF när Harry är ett år? Jaja jag hoppas du förstår vad jag menar!
Hej! Ja, nu i efterhand ångrar jag namnet på berättelsen, men jag tror inte det går att ändra. Lily och James lever ju i berättelsen, för att jag har ju berrättat att voldemort aldrig blev ond i den här sagan. I nästa kapitel får man veta hur gammal harry är.



dåså. Då antar jag att du har bra saker på gång tror jag tar och bevakar!
tack



Bevakar allt som värkar vara något kul. Och jag verkligen älskar att läsa.
jag med

8 jan, 2013 19:19

lily, luna
Elev

Avatar


Superbra kapitel!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F76%2F2TY7.gif 

8 jan, 2013 19:26

mollylisa
Elev

Avatar


Skrivet av lily, luna:
Superbra kapitel!
Tack! nästa kommer i morgon

8 jan, 2013 19:27

Borttagen

Avatar


Är sugen på att läsa.

8 jan, 2013 19:28

lily, luna
Elev

Avatar


Skrivet av mollylisa:
Skrivet av lily, luna:
Superbra kapitel!
Tack! nästa kommer i morgon

Bra

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F76%2F2TY7.gif 

8 jan, 2013 19:28

luna, lily
Elev

Avatar


Undra vad som hender

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F64%2F1a18.gif GOD JUL ALLESAMMANS!!<3<3

8 jan, 2013 19:30

mollylisa
Elev

Avatar


Skrivet av luna, lily:
Undra vad som hender
jadu...

8 jan, 2013 19:31

1 2 3 4 ... 12 13 14

Forum > Fanfiction > om

Du får inte svara på den här tråden.