Om ni fick återuppleva en karaktär i HP?
Forum > Harry Potter > Om ni fick återuppleva en karaktär i HP?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
elin-15
Elev |
Bella eller Hedwig
7 jan, 2013 00:09 |
|
Archarec
Elev |
7 jan, 2013 00:29 |
|
Borttagen
|
Snape, eftersom att jag anser att han egentligen är den riktiga hjälten i HP. ♥
7 jan, 2013 10:05 |
|
Nessie00
Elev |
Remus, Tonks, Fred, Dobby, Sirius...
EXTERMINATE!!! 7 jan, 2013 11:44 |
|
Miss_F
Elev |
7 jan, 2013 13:13 |
|
Alex Stanley
Elev |
Oj, vad svårt! Kanske Fred eller Sirius eller Dumbledore eller Dobby eller Lupin eller Tonks eller Monsterögat eller Snape eller...äsch! Allihop ( förutom Voldemort och dödsätarna )
7 jan, 2013 13:16 |
|
The Daily Prophet
Elev |
7 jan, 2013 14:01 |
|
PureSlytherin
Elev |
7 jan, 2013 15:12 |
|
Oskan
Elev |
Alltså George, tänk att bara få flumma runt och skämta o skoja med och om allt och alla! ^^
"May the force be equal to mass times acceleration" 7 jan, 2013 15:17 |
|
Dennys
Elev |
Fred, Snape, Voldem...jag menar eh.....Dumbledore
7 jan, 2013 15:19 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen