Nagini
Forum > Harry Potter > Nagini
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hermonii
Elev |
6 jan, 2013 13:37 |
|
Borttagen
|
Typ sötaste bilden jag sätt ♥ x) Nagini är en förståndlig orm. Hon ställde alltid upp för Voldemort ♥♥♥ 6 jan, 2013 13:47 |
|
joel dumbledore
Elev |
Skrivet av Borttagen:
Typ sötaste bilden jag sätt ♥ x) jag tyker fotfarande att vi ska ha en begravning Join the dark side, we have cookies. :D 6 jan, 2013 13:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av joel dumbledore:
Skrivet av Borttagen: Typ sötaste bilden jag sätt ♥ x) jag tyker fotfarande att vi ska ha en begravning Sore ♥ 6 jan, 2013 13:51 |
|
joel dumbledore
Elev |
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av joel dumbledore:
Skrivet av Borttagen: Typ sötaste bilden jag sätt ♥ x) ska vi ha en begravning eller Sore ♥ Join the dark side, we have cookies. :D 6 jan, 2013 13:53 |
|
hermonii
Elev |
Håller fulständigt med dig joel dumbledore men jag vet inte om jag skulle klara av det :'( Saknar henne och hennes fina gap så mycket :'( ♥ ♥ ♥
Men ibland måste man bita ihop! Så det får bli en begravning. Ikväll kl 20.00 samlas vi i en begravnings tråd för Nagini och sörjer :'( ♥ Mitt skolfoto på bilden - <3 Nagini <3 6 jan, 2013 13:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av hermonii: Håller fulständigt med dig joel dumbledore men jag vet inte om jag skulle klara av det :'( Saknar henne och hennes fina gap så mycket :'( ♥ ♥ ♥ Men ibland måste man bita ihop! Så det får bli en begravning. Ikväll kl 20.00 samlas vi i en begravnings tråd för Nagini och sörjer :'( ♥ så varför samlas vi inte här då dåh. 6 jan, 2013 14:08 |
|
hermonii
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av hermonii: Håller fulständigt med dig joel dumbledore men jag vet inte om jag skulle klara av det :'( Saknar henne och hennes fina gap så mycket :'( ♥ ♥ ♥ Men ibland måste man bita ihop! Så det får bli en begravning. Ikväll kl 20.00 samlas vi i en begravnings tråd för Nagini och sörjer :'( ♥ så varför samlas vi inte här då dåh. Gud vad smart du är ! Tänkte inte ens tanken ♥ ikväll kl 20.00 så har vi en begravning här ♥ Mitt skolfoto på bilden - <3 Nagini <3 6 jan, 2013 14:10 |
|
joel dumbledore
Elev |
hermonii du moste ju öva på några fina dikter om nagini först
Join the dark side, we have cookies. :D 6 jan, 2013 14:12 |
|
Borttagen
|
Ja! dikter! Smart joel dumbledore
6 jan, 2013 14:33 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen