Privat roll mellan mums och ginnyw123
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat roll mellan mums och ginnyw123
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginnyw123
Elev |
4 jan, 2013 23:18 |
|
mums
Elev |
4 jan, 2013 23:25 |
|
ginnyw123
Elev |
"Hej" säger jag och tar slänger väskan på golvet "Har ni hört?"
Mamma nickar. "Ja, tänk om de kommer hit"
4 jan, 2013 23:27 |
|
mums
Elev |
"Hejdå, Marissa!" Ropar jag åt henne.
Jag sringer in i huset och kramar mamma. "Fickni red på det i skolan?" Frågar hon. Jag nickar. ![]()
6 jan, 2013 00:27 |
|
ginnyw123
Elev |
Jag nickar.
"Pappa då?" börjar jag "Om de kommer hit, måste han...?" Mamma sväljer hårt. "Jag antar det"
6 jan, 2013 14:51 |
|
mums
Elev |
"Mamma, tänk om pappa måste vara med! OM de kommer hit.", snyftar jag.
"Åh, lilla gumman. Det kommer gå bra. Jag lovar.", tröstar mamma. ![]()
7 jan, 2013 14:50 |
|
ginnyw123
Elev |
Jag nickar. "Jag antar det också"
Min lillebror verkar väldigt orolig, han med, och börjar snyfta. "Pappa" säger han.
8 jan, 2013 15:48 |
|
mums
Elev |
"Det kan du inte veta.", säger jag.
Just i den stunden hör vi en dånande smäll. Mamma tittar oroligt på mig. "Lea, in i skyddsrummet, nu!" ![]()
9 jan, 2013 16:54 |
|
ginnyw123
Elev |
Sirener ljuder över hela London. Jag tittar oroligt på mamma som sliter upp dörren. "Annie, kom!"
Jag nickar och drar med mig min bror.
9 jan, 2013 18:06 |
|
mums
Elev |
9 jan, 2013 18:49 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen