Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Den vackraste senerna i hp??

Forum > Harry Potter > Den vackraste senerna i hp??

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Alva Mcgonagall
Elev

Avatar


När Harry och Dumbledore slås mot Voldermort på ministeriet och Dumbledore silar glaset det är så häftigt! vs

Utman mej gärna på duell!

10 jan, 2013 17:43

LaylaCatcher
Elev

Avatar


Det finns nog mer än de jag redan skrivit, men de är för många för att räkna.

Imagination and dreaming is my life

10 jan, 2013 18:22

Alva Mcgonagall
Elev

Avatar


Denna är mycket vacker:
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fanonymouspotteraddict.files.wordpress.com%2F2011%2F12%2Fharry-potter-christmas-holiday-card.jpeg

Utman mej gärna på duell!

10 jan, 2013 20:25

hermonii
Elev

Avatar


Alla scener man ser Nagini. Förutom när hon dör

Mitt skolfoto på bilden - <3 Nagini <3

10 jan, 2013 21:20

Pryda
Elev

Avatar


Min absoluta favorit sekvens i HP tror jag ändå är när Harry och Dumbledore hjälper varandra ur grottan i bok 6. Där inser man vilken kärlek och lojalitet de har mot varandra.

Tyvärr tycker jag inte filmen lyckas förmedla det på ett särskilt bra sätt.

“I am not worried, Harry,” said Dumbledore, his voice a little stronger despite the freezing water. “I am with you.”

10 jan, 2013 23:05

Borttagen

Avatar


Harry: I'm not going home, not really."
Me: *TEARS*

20 jan, 2013 12:59

Barbiegirl
Elev

Avatar


När Hermione och Harry dansar i HP7 del 1.
Så fint att han försöker muntra upp henne efter Ron lämnat dom..

"We've all got both light and dark inside of us. What matters is the part we choose to act on, that's who we really are"

20 jan, 2013 13:40

Filifjonkan
Elev

Avatar


i femman när harry och Cho kysser varann

evak forever.

20 jan, 2013 16:45

Borttagen

Avatar


Det är fint när dumbledore och hagrid lämnar Harry i början av första filmen

20 jan, 2013 19:49

Alva Mcgonagall
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Det är fint när dumbledore och hagrid lämnar Harry i början av första filmen

tycker jag med! och sorjligt också!

Utman mej gärna på duell!

27 jan, 2013 12:22

1 2 3 4 5

Forum > Harry Potter > Den vackraste senerna i hp??

Du får inte svara på den här tråden.