Den vackraste senerna i hp??
Forum > Harry Potter > Den vackraste senerna i hp??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alva Mcgonagall
Elev |
När Harry och Dumbledore slås mot Voldermort på ministeriet och Dumbledore silar glaset
Utman mej gärna på duell! 10 jan, 2013 17:43 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Det finns nog mer än de jag redan skrivit, men de är för många för att räkna.
Imagination and dreaming is my life 10 jan, 2013 18:22 |
|
Alva Mcgonagall
Elev |
10 jan, 2013 20:25 |
|
hermonii
Elev |
Alla scener man ser Nagini. Förutom när hon dör
Mitt skolfoto på bilden - <3 Nagini <3 10 jan, 2013 21:20 |
|
Pryda
Elev |
Min absoluta favorit sekvens i HP tror jag ändå är när Harry och Dumbledore hjälper varandra ur grottan i bok 6. Där inser man vilken kärlek och lojalitet de har mot varandra.
Tyvärr tycker jag inte filmen lyckas förmedla det på ett särskilt bra sätt. “I am not worried, Harry,” said Dumbledore, his voice a little stronger despite the freezing water. “I am with you.” 10 jan, 2013 23:05 |
|
Borttagen
|
Harry: I'm not going home, not really."
Me: *TEARS* 20 jan, 2013 12:59 |
|
Barbiegirl
Elev |
När Hermione och Harry dansar i HP7 del 1.
Så fint att han försöker muntra upp henne efter Ron lämnat dom.. "We've all got both light and dark inside of us. What matters is the part we choose to act on, that's who we really are" 20 jan, 2013 13:40 |
|
Filifjonkan
Elev |
i femman när harry och Cho kysser varann
evak forever. 20 jan, 2013 16:45 |
|
Borttagen
|
Det är fint när dumbledore och hagrid lämnar Harry i början av första filmen
20 jan, 2013 19:49 |
|
Alva Mcgonagall
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det är fint när dumbledore och hagrid lämnar Harry i början av första filmen tycker jag med! och sorjligt också! Utman mej gärna på duell! 27 jan, 2013 12:22 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen