Harry Potter-shop öppnar på Kings Cross!
Forum > Harry Potter > Harry Potter-shop öppnar på Kings Cross!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Latrodecta
Elev |
Skrivet av pardus: Jag har varit inne ii butiken! Den var awesome, men det var som en liten varsion av den som finns på WB studio tour. Det fanns inte så mycket kläder, och det mesta var svindyrt (såklart) EDIT: den låg precis bredvid där man tar kort vid perong 9 3/4. Där med en halv bagagevagn alltså Fanns det mycket Noble-grejer eller? 10 jan, 2013 19:11 |
|
alvdrake
Elev |
Nej. Vad. Awesome.
10 jan, 2013 19:46 |
|
IamAK
Elev |
varför visste jag inget om det här innan??????!!!! det är alltså redan öppnat och allt? ska till london om en månad ungefär omg måste dit då.
11 jan, 2013 11:52 |
|
Borttagen
|
Tur att jag ska till london 2014!
11 jan, 2013 11:59 |
|
IamAK
Elev |
Skrivet av pardus: Jag har varit inne ii butiken! Den var awesome, men det var som en liten varsion av den som finns på WB studio tour. Det fanns inte så mycket kläder, och det mesta var svindyrt (såklart) EDIT: den låg precis bredvid där man tar kort vid perong 9 3/4. Där med en halv bagagevagn alltså hur är det med öppet tider? 11 jan, 2013 21:10 |
|
pardus
Elev |
Hmm... Jag vet faktiskt inte... Men jag har för mig att jag var där ganska sent, och då var det öppet
Och angående noble-grejer så vet jag inte vad det är, sorry! We fight, we score, we are the House of Gryffindor. 11 jan, 2013 23:17 |
|
Latrodecta
Elev |
Skrivet av pardus: Hmm... Jag vet faktiskt inte... Men jag har för mig att jag var där ganska sent, och då var det öppet Och angående noble-grejer så vet jag inte vad det är, sorry! http://www.noblecollection.com/index.cfm?fa=products.catagory&catid=21 De mest exklusiva HP-grejerna 12 jan, 2013 11:46 |
|
Mikaela120
Elev |
Latrodecta
Citat: http://www.blocket.se/stockholm/Nya_saker___Harry_Potter_44530122.htm?ca=15&w=3 Här har du detta inlägg är nu anledningen till att jag har min Ravenclaw-halsduk 12 jan, 2013 13:34 |
|
Latrodecta
Elev |
Skrivet av Mikaela120: http://www.blocket.se/stockholm/Nya_saker___Harry_Potter_44530122.htm?ca=15&w=3 Här har du detta inlägg är nu anledningen till att jag har min Ravenclaw-halsduk Åh, vad kul att en mugglis fick köpt den! 12 jan, 2013 13:36 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Härligt!
Ska till London på påsklovet! Längtar så jag DÖR!! ♥♥ Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 12 jan, 2013 13:37 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen