Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Och de levde lyckliga i alla sina, oops fel berättelse [SV]

Forum > Fanfiction > Och de levde lyckliga i alla sina, oops fel berättelse [SV]

1 2 3 4
Användare Inlägg
lily, luna
Elev

Avatar


Jag undrar också vad kisar är

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F76%2F2TY7.gif 

3 jan, 2013 16:16

Candys
Elev

Avatar


Jag undrar också!!

3 jan, 2013 16:30

DyingToShoutOut
Elev

Avatar


Haha, ojdå, skulle kanske varit mer tydligen på den punkten. K-isar står för kondomer det är nämligen så att en kompis mamma brukar kalla dem det, tycker att det är ett riktigt charmigt smeknamn haha!

Och tack så mycket för era kommentarer! Nytt kapitel kommer antagligen inte förrän i morgon dock.

When Playtime Becomes Reality [SV]

3 jan, 2013 18:22

Borttagen

Avatar


Längtar!

3 jan, 2013 18:58

Candys
Elev

Avatar


Längtar till nästa kapitel!!!!!!!!!!

3 jan, 2013 19:00

DyingToShoutOut
Elev

Avatar


Tyvärr blir nästa kapitel fördröjt eftersom det har dykt upp en sak i mitt liv som jag måste prioritera just nu, men ska skriva så fort jag kan! Bare with me!

When Playtime Becomes Reality [SV]

4 jan, 2013 23:08

Candys
Elev

Avatar


OK!!LÄNGTAR TILL NÄSTA KAPITEL!!

4 jan, 2013 23:20

Borttagen

Avatar


Ska bli superkul att läsa nästa kapitel!

7 jan, 2013 13:30

Borttagen

Avatar


Åh guud vilken bra berättelse
Bevakar

7 jan, 2013 18:03

BlondaHermione
Elev

Avatar


Jag längtar till nästa del! :3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi44.tinypic.com%2F2mmcund.jpg

7 jan, 2013 19:07

1 2 3 4

Forum > Fanfiction > Och de levde lyckliga i alla sina, oops fel berättelse [SV]

Du får inte svara på den här tråden.