Och de levde lyckliga i alla sina, oops fel berättelse [SV]
Forum > Fanfiction > Och de levde lyckliga i alla sina, oops fel berättelse [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lily, luna
Elev |
3 jan, 2013 16:16 |
|
Candys
Elev |
Jag undrar också!!
3 jan, 2013 16:30 |
|
DyingToShoutOut
Elev |
Haha, ojdå, skulle kanske varit mer tydligen på den punkten. K-isar står för kondomer
Och tack så mycket för era kommentarer! Nytt kapitel kommer antagligen inte förrän i morgon dock. When Playtime Becomes Reality [SV] 3 jan, 2013 18:22 |
|
Borttagen
|
Längtar!
3 jan, 2013 18:58 |
|
Candys
Elev |
Längtar till nästa kapitel!!!!!!!!!!
3 jan, 2013 19:00 |
|
DyingToShoutOut
Elev |
Tyvärr blir nästa kapitel fördröjt eftersom det har dykt upp en sak i mitt liv som jag måste prioritera just nu, men ska skriva så fort jag kan! Bare with me!
When Playtime Becomes Reality [SV] 4 jan, 2013 23:08 |
|
Candys
Elev |
OK!!LÄNGTAR TILL NÄSTA KAPITEL!!
4 jan, 2013 23:20 |
|
Borttagen
|
Ska bli superkul att läsa nästa kapitel!
7 jan, 2013 13:30 |
|
Borttagen
|
Åh guud vilken bra berättelse
Bevakar 7 jan, 2013 18:03 |
|
BlondaHermione
Elev |
7 jan, 2013 19:07 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen