Neville-Ett liv på sjukhus
Forum > Fanfiction > Neville-Ett liv på sjukhus
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Kapitel 3
Neville stannade tvärt i dörren och bara stirrade. Luna var i full gång med att städa inne i hans föräldrars lilla mörka rum. Hon svängde lätt med trollstaven och fönstret öppnades med en smäll. En väl uttalad trollformel och den gamla kvasten började genast dansa över golvet. Hon såg på honom och log: - Kom och hjälp till! Nu brast det helt för Neville. Med ett vrål kastade han sig över Luna och välte omkull henne på golvet. Han höll fast hennes armar medans han ursinnigt sparkade och slog henne. Men, Luna gjorde inget motståd. Hon bara låg där på marken, och såg på honom. Neville kom av sig. 30 dec, 2012 18:21 |
|
Borttagen
|
Bra!
30 dec, 2012 18:21 |
|
Borttagen
|
Jättebra!
30 dec, 2012 18:48 |
|
YoshiFriend <3
Elev |
31 dec, 2012 11:21 |
|
Candys
Elev |
Bra!
31 dec, 2012 11:48 |
|
Lavender Brown 11
Elev |
Superbra! *Längtar tills ett nytt kapitel kommer!*
Uggla mig gärna! Duellera med mig! 31 dec, 2012 12:20 |
|
Sallymalfoy
Elev |
JÄTTEBRA!
kan du inte försöka skriva lite längre? Om du vill såklart! Den är ändå jätte bra! 31 dec, 2012 12:40 |
|
Borttagen
|
Superbra!!!!
31 dec, 2012 12:58 |
|
Borttagen
|
Fortsätt skriv! "Bevakar"
31 dec, 2012 13:32 |
|
LunaLovegood1
Elev |
31 dec, 2012 14:05 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen