Ett extra kapitel i den amerikanska upplagan
Forum > Harry Potter > Ett extra kapitel i den amerikanska upplagan
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ella potter
Elev |
Här kommer jag typ två år efter det senaste inlägget och säger att. Jag gärna hade läst det om jag inte hade varit så trött på engelska just nu, men jag kanse kommer och läser när jag orkar...
![]() ![]() 18 sep, 2012 14:43 |
|
Lea Lovegood
Elev |
18 sep, 2012 14:54 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Tack för att du skrev in det. Var väldigt spännande att läsa
I would have died! I would have died rather than betray my friends 18 sep, 2012 15:00 |
|
viktor
Elev |
Coolt
18 sep, 2012 15:01 |
|
Borttagen
|
Åh, man vill ju bara veta allt om alla!
18 sep, 2012 15:06 |
|
ella potter
Elev |
Nu blir jag glad, efter som att det var jag som hittade dem här tråden igen...(det var inte menat som skryt)
![]() 18 sep, 2012 16:43 |
|
Writteninthemoonlight
Elev |
Jag tycker det är så fantastiskt att Rowling verkligen planerat varje karaktär så noga, det finns inte en enda karaktär i HP som inte har en backstory. Det är det som gör Harry Potter så fantastiskt, alla dessa detaljer! ♥
Tumblr
http://naturallybookish.tumblr.com/
18 sep, 2012 17:44 |
|
Borttagen
|
Tack! Kul att få veta lite mer om Dean
18 sep, 2012 17:47 |
|
Borttagen
|
Haha, gud så awesome!
18 sep, 2012 18:09 |
Forum > Harry Potter > Ett extra kapitel i den amerikanska upplagan
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen