Hur länge har ni gillat Harry Potter?
Forum > Harry Potter > Hur länge har ni gillat Harry Potter?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
Sedan jag var åtta eller nio, jag vet att jag fick böckerna när jag var åtta, men kommer inte ihåg hur lång tid det tog innan jag läste dem. Mina bröder hade gillat dem ett tag, så jag ärvde böckerna från dem, och det har idag blivit en stor del av vem jag är och hur jag lever idag, mina böcker och filmer och mina Harry Pottersaker är en av mina viktigaste ägodelar just för att det är en så stor del av mitt liv nu.
31 dec, 2012 14:15 |
|
NyTo
Elev |
31 dec, 2012 14:21 |
Kintsugi
Prefekt |
Oooooh har med tiden tappat räkningen och minnet, men eeeh... mer än halva min livstid!
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 31 dec, 2012 14:29 |
|
t i l d a
Elev |
Jag tror det började när jag var sju, när mammas kompis visade den första och andra filmen. Sen tror jag att jag var fast ^^
31 dec, 2012 14:31 |
|
annawpotter
Elev |
31 dec, 2012 14:38 |
|
lumos1
Elev |
åh gud svår fråga... men kanske... 5 eller 6 år då min syrra började läsa de för mig ♥ sen har jag läst dem själv också ♥
;;
31 dec, 2012 14:42 |
|
Boba
Elev |
Några år, vet inte riktigt...
31 dec, 2012 14:47 |
|
GinnyWeasley1
Elev |
Fyra år.
31 dec, 2012 14:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: harry potter började jag tycka om när jag var nio jag kommer gilla det enda tills jag är 19 år Slutar du att gilla det när du är 19? :p 31 dec, 2012 16:04 |
|
Borttagen
|
Jag var 15 när jag läste första och andra boken, så det blir ca 12 år!!
31 dec, 2012 16:10 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen