marauders map
Forum > Harry Potter > marauders map
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
superman
Elev |
themarauder haha, jo sant
5 mar, 2011 23:48 |
|
Mataki
Elev |
marodörerna kanske lät kartan konfiskeras så att andra bråkstakar, i detta fallet tvillingarna, kunde stjäla den?
Ur askan återföds fenixen -- Jag blir jätteglad om jag får ugglepost! 6 mar, 2011 11:30 |
|
Kenni NishkiTishki
Elev |
^Njaa, det tror inte jag! Dom skulle nog inte bara lämna den där utan att vara helt säkra på att den kom till någon som var värd den!
http://kenninishkitishki.tumblr.com
1 dec, 2011 18:13 |
|
Borttagen
|
Har också funderat på det
1 dec, 2011 18:30 |
|
Safrina
Elev |
Skrivet av Wingardium Leviosa: Den kanske svarade dem hur de skulle göra, för den kunde ju prata med Snape, så den kanske visste på något sätt att tvillingarna var bråkmakare ^^ Det vill jag tro på! Hoppas att det är nånting sånt. Nu är det så i mitt huvud i alla fall.
1 dec, 2011 21:07 |
|
bluebirdflies
Elev |
jag har alltid undrat detta! O.O
draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 1 dec, 2011 23:04 |
|
Severus10
Elev |
Snape kunde inte alls hur man fick fram kartan
2 dec, 2011 07:15 |
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av Wingardium Leviosa: Den kanske svarade dem hur de skulle göra, för den kunde ju prata med Snape, så den kanske visste på något sätt att tvillingarna var bråkmakare ^^ Mmm, det var säkert något åt det hållet. Har faktiskt funderat på detta väldigt länge
2 dec, 2011 08:26 |
|
Margaret
Elev |
Skrivet av Kenni NishkiTishki: ^Njaa, det tror inte jag! Dom skulle nog inte bara lämna den där utan att vara helt säkra på att den kom till någon som var värd den! Jag tror faktiskt på den teorin. Samt att om någon skulle lyckas sno kartan från Filch så skulle de förtjäna den helt enkelt, tycker jag iaf. Det känns som att Marodörerna var den typen av människor som skulle vilja lämna någonting efter sig på skolan när de gick ut. Den teori jag tror på är helt klart att de själva skulle ha låtit kartan bli konfiskerad för att lämna den efter sig till kommande generationer(kartan är ju dessutom värdelös för några som inte ens går på Hogwarts längre), och att som jag nämnde ovan, den personen som lyckas stjäla den förtjänar den av den anledningen. Förlåt för ett lulligt inlägg. Skyller på att jag nyss vaknade och att jag fortfarande är trött. ![]()
2 dec, 2011 08:28 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Undrar samma sak.
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 2 dec, 2011 15:17 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen