Vilken av de oförlåtliga förbannelserna?
Forum > Harry Potter > Vilken av de oförlåtliga förbannelserna?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sallymalfoy
Elev |
Skrivet av Rawenclaw98: Gahh bara jag som väljer avada kedavra!?! x) Man dör ju direkt liksom, som att somna. Men om man blir utsatt för imperius så kan man ju va tvungen att dränka sig själv, hoppa nedför ett stup och man kan inte styra sig själv, det är ju hemskt. Om man då inte lär sig behärska den men det är väl nästintill omöjligt inte många som klarar det tror jag ^^ Det här är bara vad jag tycker, hehe jag kan va lite crazy ^^ Håller faktiskt med dig lite där! Avada Kedavra går snabbt & hellre det än att plågas tills jag blev sinnessjuk! 27 dec, 2012 21:33 |
|
Borttagen
|
Imperius hellt klart att bli torterad är inte kul och att bli dödad är inte heller kul
28 dec, 2012 20:10 |
|
Borttagen
|
Om jag kunde stå emot, imperio. Annars... vet jag inte.
28 dec, 2012 20:49 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Skrivet av lunalovegood!!: Skrivet av PureSlytherin: Jag skulle också lära mig först! Imperius! Men först skulle jag lära mig att stå emot den. x) Avada Kedavra och Crucio känns ju inte som några bättre alternativ liksom... Håller med. Imagination and dreaming is my life 28 dec, 2012 21:05 |
|
Borttagen
|
Det beror på. Om imperiusförbannelsen gick ut på att jag skulle döda några av mina nära och kära så skulle jag ändå inte kunna leva med det, så då vore cruciatus ett bättre alternativ. Men bara om det inte höll på längre än att jag fortfarande fick behålla min psykiska hälsa, för jag skulle hellre dö än torteras till vansinne.
29 dec, 2012 14:04
Detta inlägg ändrades senast 2012-12-29 kl. 14:21
|
|
Nessie00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det beror på. Om imperiusförbannelsen gick ut på att jag skulle döda några av mina nära och kära så skulle jag ändå in kunna leva med det, så då vore cruciatus ett bättre alternativ. Men bara om det inte höll på längre än att jag fortfarande fick behålla min psykiska hälsa, för jag skulle hellre dö än torteras till vansinne. EXTERMINATE!!! 29 dec, 2012 14:18 |
|
Thilda
Elev |
Avada kedavra tror jag.
29 dec, 2012 14:30 |
|
Borttagen
|
avada kedavra er en av dåm
29 dec, 2012 14:37 |
|
SummerQueen
Elev |
29 dec, 2012 15:31 |
|
Borttagen
|
Imperius tror jag
29 dec, 2012 16:21 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen