Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vilken av de oförlåtliga förbannelserna?

Forum > Harry Potter > Vilken av de oförlåtliga förbannelserna?

1 2 3 4
Användare Inlägg
Sallymalfoy
Elev

Avatar


Skrivet av Rawenclaw98:
Gahh bara jag som väljer avada kedavra!?! x)
Man dör ju direkt liksom, som att somna.
Men om man blir utsatt för imperius så kan man ju va tvungen att dränka sig själv, hoppa nedför ett stup och man kan inte styra sig själv, det är ju hemskt. Om man då inte lär sig behärska den men det är väl nästintill omöjligt inte många som klarar det tror jag ^^
Det här är bara vad jag tycker, hehe jag kan va lite crazy ^^


Håller faktiskt med dig lite där! Avada Kedavra går snabbt & hellre det än att plågas tills jag blev sinnessjuk!

27 dec, 2012 21:33

Borttagen

Avatar


Imperius hellt klart att bli torterad är inte kul och att bli dödad är inte heller kul

28 dec, 2012 20:10

Borttagen

Avatar


Om jag kunde stå emot, imperio. Annars... vet jag inte.

28 dec, 2012 20:49

LaylaCatcher
Elev

Avatar


Skrivet av lunalovegood!!:
Skrivet av PureSlytherin:
Imperius! Men först skulle jag lära mig att stå emot den. x)

Avada Kedavra och Crucio känns ju inte som några bättre alternativ liksom...
Jag skulle också lära mig först!


Håller med.

Imagination and dreaming is my life

28 dec, 2012 21:05

Borttagen

Avatar


Det beror på. Om imperiusförbannelsen gick ut på att jag skulle döda några av mina nära och kära så skulle jag ändå inte kunna leva med det, så då vore cruciatus ett bättre alternativ. Men bara om det inte höll på längre än att jag fortfarande fick behålla min psykiska hälsa, för jag skulle hellre dö än torteras till vansinne.

29 dec, 2012 14:04

Detta inlägg ändrades senast 2012-12-29 kl. 14:21
Antal ändringar: 1

Nessie00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Det beror på. Om imperiusförbannelsen gick ut på att jag skulle döda några av mina nära och kära så skulle jag ändå in kunna leva med det, så då vore cruciatus ett bättre alternativ. Men bara om det inte höll på längre än att jag fortfarande fick behålla min psykiska hälsa, för jag skulle hellre dö än torteras till vansinne.

EXTERMINATE!!!

29 dec, 2012 14:18

Thilda
Elev

Avatar


Avada kedavra tror jag.

29 dec, 2012 14:30

Borttagen

Avatar


avada kedavra er en av dåm

29 dec, 2012 14:37

SummerQueen
Elev

Avatar


Avada kedavra eller imperius, aldrig crucio - usch hemskt!

SummerQueen

29 dec, 2012 15:31

Borttagen

Avatar


Imperius tror jag

29 dec, 2012 16:21

1 2 3 4

Forum > Harry Potter > Vilken av de oförlåtliga förbannelserna?

Du får inte svara på den här tråden.