Hur skulle ni reagera?
Forum > Harry Potter > Hur skulle ni reagera?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
cikki
Elev |
GRÅÅÅÅÅÅT. Och så skulle jag skriva ett klagobrev till Rowling med massor av skäll... och säga åt henne att skriva om sista boken, bet ett bättre slut.
1 feb, 2013 16:14 |
|
Borttagen
|
Jag skulle typ... kasta mig i min säng och gråta. Tills... tills J.K skriver en ny bok 8D
Nämen jag skulle kräva en ny bok :O 1 feb, 2013 16:19 |
|
Borttagen
|
Läsa om kapitlet och se om det stämde, om det stämde skulle jag antagligen bombardera JK med brev och fråga varför hon gjorde så XD
1 feb, 2013 16:30 |
|
Unik
Elev |
Jag skulle fått en skrattattack eftersom mina reaktioner på saker och ting kan vara lite märkliga.
Sen skulle jag antagligen fått en panikattack och fått åka till akuten. xD Min blogg, kika gärna in där! - http://unikinteudda.blogg.se 1 feb, 2013 17:30 |
|
hyperion
Elev |
"... det var en jädrigt lång och detaljerad dröm."
Då tror jag mer på teorin om att Harry helt enkelt skulle vara galen och inspärrad på ett mentalsjukhus Nejmen jag skulle nog känna mig lite lätt lurad, sen bara skratta åt allting och kanske gråta lite hysteriskt. ![]()
1 feb, 2013 19:26 |
|
Melissa Malfoy
Elev |
Reaktionsföljd:
1. Blinkar förvånat. 2. Går igenom meningen typ 100 gånger. 3. Tänka: "Wow vilken lång dröm!!" 4. Förstå vad jag läst. 5. Börja gråta och skrika. 6. Smälla igen boken. 7. Kasta den i väggen. 8. Hämta de andra böckerna och kasta de också. 9. Skrika och gråta lite till. 10. Svimma. 11. Vakna och tänka att hela mitt liv var förstört. 12. Ligga deprimerad på sängen i veckor. Vågar inte ens tänka på att det kunde ha hänt. Om det hände skulle jag hata Rowling.
1 feb, 2013 19:34 |
|
Borttagen
|
Jag skulle bli helt förstörd och anklaga boktryckeriet för tryckfel. När dem sa att det inte var det skulle jag ankalag J.K rowling för att få andra att bli deprimerade.
1 feb, 2013 19:41 |
|
DarkBells
Elev |
^^ asså, jag skulle tagit ett varmt bad och gråtit så att det svämmat över.
Sedan skulle jag skicka ett hotbrev till Joanna om att om hon inte ändrar slutet med magi eller bevisar att Hogwarts finns så läser inte jag hp mer och då baramåste hon ju ändra det, ellrhr? haha.
1 feb, 2013 19:55 |
|
Rymdkonungen
Elev |
Alltså jag skulle fråga mej själv varför någon gör sej besväret med att skriva en sjuböckers serie för en dröm. Men om det hade varit en dröm skulle ju inte Ni-vet-vem funnits och då hade Lily och James ha levt och Harry skulle inte ha varit i skrubben under trappan. 8D
tycker Rymdkonungen... 1 feb, 2013 22:24 |
|
cikki
Elev |
Skrivet av Rymdkonungen: Fast då skulle det kanske vara som Petunia och Vernon sa, att de dog i en bilcrash?...Hm...Alltså jag skulle fråga mej själv varför någon gör sej besväret med att skriva en sjuböckers serie för en dröm. Men om det hade varit en dröm skulle ju inte Ni-vet-vem funnits och då hade Lily och James ha levt och Harry skulle inte ha varit i skrubben under trappan. 8D 1 feb, 2013 22:44 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen