Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] Allt för dig

Forum > Fanfiction > Allt för dig

1 2 3 4 5 6 7
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av lily, luna:
Superbra!

Tack

Skrivet av kocospricken15:
Jätte bra! Känn dig bevakad!

Tack!!

24 dec, 2012 11:23

lily, luna
Elev

Avatar


När kommer nästa kapitel?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F76%2F2TY7.gif 

29 dec, 2012 15:27

Borttagen

Avatar


Skrivet av lily, luna:
När kommer nästa kapitel?

Internet krånglar på min dator (använder mobilen nu) så jag vt faktiskt inte. Smart hoppas jag.

29 dec, 2012 15:42

lily, luna
Elev

Avatar


Okej förstår

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F76%2F2TY7.gif 

29 dec, 2012 16:10

Borttagen

Avatar


När kommer mer?

29 dec, 2012 17:17

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
När kommer mer?

Om läser lite högre upp ser du

29 dec, 2012 17:19

kocospricken15
Elev

Avatar


29 dec, 2012 17:21

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
När kommer mer?

Om läser lite högre upp ser du


Oj, sorry skulle läst ALLT först^^

29 dec, 2012 17:23

Trezzan
Elev

Avatar


Oj, den hade samma namn som min på ff.net haha, mitt hjärta stannade lite där. xdd

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F26a33f1fa7e0716925d3ab75037f4105%2Ftumblr_pwownpSxMz1qeha15o2_250.gifv https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F927c84ab000498a09ed8c5c9547c49fc%2F201698b7bdf4af1f-99%2Fs400x600%2F57008a1793357efdd00509f8e9c234eeecaf7281.jpg

29 dec, 2012 17:24

Borttagen

Avatar


Nu kommer äntligen mer! Jag hittade ett tag inte dokumentet där kapitlet var, och det vissade sig att jag inte skrivit klart James brev, så det tog lite längre tid en nödvändigt.

James

Dagen i Hogsmead med dig var helt underbar! Jag längtar att få träffa dig igen!

Efter att du-vet-vad hände, är vi tillsamans då? Jag vet inte riktigt vad jag vill. Jag gillar dig, det märkte jag att jag verkligen gör i Lördags, men det känns som om jag vill lära känna dig bättre först. Det är helt otroligt att vi känt varandra i 6 år, och jag vet fortfarande inget om dig!

Kan vi träffas igen snart? Du har så mycket att berätta om dig själv! Och jag så mycket om mig! När kan vi träffas?

Jag kanske låter lite oartig, vi har faktiskt bara träffats en gång, men jag gillar dig verkligen, och vill tillbringa så mycket tid som möjligt med dig!




Lily,

dagen med dej var undebar! Så många år som jag längtat att få vara med dig, och nu efter 6 år, fick jag vara med dig! Det var mycket bättre en jag hade förväntat mig, du var inte som du brukar, mycket mer avslappnad och glad. Om jag kan bli ännu mer kär i dig, så blev jag det då.

Efter att du-vet-vad hände, om du vill lära känna mig bättre, så är vi inte ihop. Men om du, eller vi, vill det så är vi ihop. Men det är inte kyssen som bestämer, det är vi!

Vi kanske kan träffas i helgen? Då är jag ledig, inga läxor eller kvarsittnig. Och du är inte oartig, jag har alltid velat träffa dig, och kommer alltid vilja göra det!

Din James




Så det ja! Då var det klart











31 dec, 2012 21:21

1 2 3 4 5 6 7

Forum > Fanfiction > Allt för dig

Du får inte svara på den här tråden.