Vad önskar du dig i Mugglisjulklapp?
Forum > Mugglarportalen > Vad önskar du dig i Mugglisjulklapp?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Spelar inte så stor roll vad jag får, blir glad oavsett, men lite saker jag vill ha:
pymépuff drakmat chokladgrodekort röda julkulor badanka 16 dec, 2012 11:05 |
|
mr_a
Elev |
Jag önskar mig:
-En drake, vilken som helst -Drakmat, så att mina drakar inte svälter! -Några kort -Julgranskulor m.m.
16 dec, 2012 11:10 |
|
Borttagen
|
Jag önskar mig:
-En Nimbus 2000 -Kort som Sirius Black,James Potter,Remus Lupin, Luna Lovegood,Erfa, och Hermione Granger -Massor av kort -Att många gillar min fanfiction -Halsduk -Julgrans pynt Det är vad jag önskar mig mest av allt, men sedan skulle jag bli glad med vad som helst! Jag skulle bara bli glad av omtanken!! 16 dec, 2012 11:13
Detta inlägg ändrades senast 2012-12-16 kl. 11:19
|
|
estella21
Elev |
16 dec, 2012 11:13 |
|
Lunah~
Elev |
16 dec, 2012 11:56 |
|
Zmaragd
Elev |
Alltså, jag är nöjd med vad som helst, det betyder otroligt mycket för mig att bara få en hälsning ♥ Men om jag måste:
- Silverpil - Pygmepuff - Percy- kort - Andra kort - Annat som jag inte har skrivit upp här ![]()
16 dec, 2012 12:03 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
16 dec, 2012 12:05 |
|
Alex Stanley
Elev |
Jag önkar mig:
En silverpil En pygmépuff Chokladgrodekort Ja, jag blir glad bara jag får något! 16 dec, 2012 12:20 |
|
Tvilling
Elev |
Hm, egentligen uppskattas vad som helst ;D Men ankor kanske lite mer ^^
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 16 dec, 2012 12:24 |
|
Dante
Lärare |
Alla julklappar uppskattas självklart, men högst upp på listan står nog ändå:
- Ludovic Bagman-chokladgrodekort - I stort sett vilket chokladgrodekort som helst - Drakblod - Pygmépuff - Gummianka 16 dec, 2012 13:30 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen