Privat rollspel mellan mums och Sandy Gromford
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat rollspel mellan mums och Sandy Gromford
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mums
Elev |
22 dec, 2012 17:34 |
|
Borttagen
|
"Jag... jag vet inte riktigt...", svarar jag och tittar fundersamt på Aron.
23 dec, 2012 15:14 |
|
mums
Elev |
23 dec, 2012 17:17 |
|
Borttagen
|
"Okej...", svarar jag försiktigt.
25 dec, 2012 18:33 |
|
mums
Elev |
25 dec, 2012 23:58 |
|
Borttagen
|
"Jaså? Ska vi gå hem till mig kanske", frågar jag honom.
26 dec, 2012 09:47 |
|
mums
Elev |
26 dec, 2012 22:05 |
|
Borttagen
|
"Kom då", säger jag och gör en gest med armen åt det håll vi ska gå.
27 dec, 2012 10:04 |
|
mums
Elev |
28 dec, 2012 10:56 |
|
Borttagen
|
En kvart senare står de framför Noras hus.
"Kom så går vi in!" 28 dec, 2012 16:07 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat rollspel mellan mums och Sandy Gromford
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen