draco eller ron
Forum > Fanfiction > draco eller ron
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Carro_Potter
Elev |
2 jan, 2013 13:21 |
|
Hedwig96
Elev |
*Bevakar*
superduperbra!! 2 jan, 2013 19:55 |
|
Lizzy.P27
Elev |
Super bra!
I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 3 jan, 2013 09:39 |
|
spöke123
Elev |
malfoy
malfoy gick därifrån väldigt argsint han förstod inte vad som hände , det gick så fort! vad har jag gjort ,jag måste fixa det här! på vägen till uppehållsrummet träffa han pansy -du verka sur,sa hon -grhhh,svara jag sen gick jag upp till uppehållsrummet ,jag stannade kvar tills jag var den enda kvar. jag skrev ett brev till hermione:jag mena inte vad jag sa ,det är bara så att jag blev så arg när du sa att du gilla ron mer är mig ,kan du snälla förlåta mig. efter det sicka jag brevet och gick och la mig. Nästa dag vid frukosten kom alla ugglor och en kom till mig j,jag öppna brevet ,och på brevet stog det: ledsen igår insåg jag hur du var på riktigt ,jag är ledsen jag känner inte på samma sätt än. Jag blev helt förkrossad ,hur kunde hon välja honom framför mig... jag vet att det här är en väldig kort del men min dator har typ 2 procent kvar mohaha!!! 3 jan, 2013 14:27 |
|
Carro_Potter
Elev |
3 jan, 2013 14:31 |
|
Hedwig96
Elev |
bra!!
3 jan, 2013 18:20 |
|
lily, luna
Elev |
3 jan, 2013 20:44 |
|
Lizzy.P27
Elev |
Super bra!!!
längtar till nästa! I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 5 jan, 2013 11:55 |
|
Kitty Riddle
Elev |
5 jan, 2013 13:46 |
|
spöke123
Elev |
ron
ron gick utomhus där såg han harry stå och snacka med dean och seamus när ron kom dit, såg man malfoy gå rakt mot dem. När malfoy kom fram sa han: -hej , potter vad håller ni halvblodiga på med, han lät väldigt stödig -gå iväg malfoy, svarade jag stödigt -oooh ,nån verkar arg,sa malfoy -vad vill du malfoy sa harry -tja, jag vill ha tillbaks granger,svarade malfoy -oooh ,hörde man -sen när har du böjat gilla henne,svarade ron -vad spelar det för roll,det ända jag vill är att ha henne tillbaka, svarade malfoy -petrificus totalus, hörde man någon skrika och lika plötsligt som förtrolningen kom blev draco hellt lamslagen och ramla och bakom honom såg man hermione med trollstaven riktad mot draco. -Wow ,var det enda jag fick fram -bra nu vet alla om dramat, sa hermione -vänta...dramat ,gillar du malfoy, sa jag -gjorde om jag får be plus det var han som startade det här, nu går vi. -Du vet att jag gillar dig men gillar du mig, frågade jag -självklart ron ,självklart -betyder det att ni är...ihop, frågade harry ja, det gör det, sa hermione -sjyst, sa harry. -japp ,sa jag... mohaha!!! 8 jan, 2013 13:25 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen