Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

favorit besvärjelse? :D

Forum > Harry Potter > favorit besvärjelse? :D

1 2 3
Användare Inlägg
Wilei
Elev

Avatar


Expecto Patronum - ÅH, fedt fint det måste vara att vifta med trollstaven och få ett djur att bryta ut ur spetsen!
Accio - Då skulle jag slippa gå upp för att hämta en ny bok eller hämta yoghurt.. gah. Vad skönt.
Bubbelhuvudförtrollningen - Jag vill ha en uppochnervänd fiskskål på mitt huvud.

4 mar, 2013 15:56

1 2 3

Forum > Harry Potter > favorit besvärjelse? :D

Du får inte svara på den här tråden.