favorit besvärjelse? :D
Forum > Harry Potter > favorit besvärjelse? :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Wilei
Elev |
Expecto Patronum - ÅH, fedt fint det måste vara att vifta med trollstaven och få ett djur att bryta ut ur spetsen!
Accio - Då skulle jag slippa gå upp för att hämta en ny bok eller hämta yoghurt.. gah. Vad skönt. Bubbelhuvudförtrollningen - Jag vill ha en uppochnervänd fiskskål på mitt huvud. 4 mar, 2013 15:56 |
Forum > Harry Potter > favorit besvärjelse? :D
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen