Ihop?
Forum > Harry Potter > Ihop?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Nope, Voldermort kan ju inte känna kärlek.
Och Bellatrix har ju ändå en man. 5 dec, 2012 18:48 |
Forum > Harry Potter > Ihop?
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen