Jul på hogwarts?
Forum > Harry Potter > Jul på hogwarts?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hermione :D
Elev |
6 dec, 2012 20:30 |
|
Borttagen
|
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa
7 dec, 2012 12:12 |
|
Ginny Weasly 1
Elev |
vet inte vad jag skulle vilja ha till julklap, allt är så ljuvigt!
Elev 7 dec, 2012 12:57 |
|
emmasagman
Elev |
åh va mysigt att fira jul på hogwarts!
hade nog önskat mig en hemstickad tröja av molly weasley eller osyndlighets manteln finns så mycket, men om jag hade fått fira jul där hade julklapparna kvittat! 7 dec, 2012 13:27 |
|
Mill Goodness
Elev |
En kvast helt klart och sedan kanske en uggla och kläder
Förresten du har smuts på näsan. 7 dec, 2012 14:23 |
Forum > Harry Potter > Jul på hogwarts?
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen