Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Jul på hogwarts?

Forum > Harry Potter > Jul på hogwarts?

1 2 3
Användare Inlägg
Hermione :D
Elev

Avatar


Att få gå på Hogwarts ofc

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.freegifs.de%2Fglitter-text%2Fholdz002%2Fz500a72456bdf7.gif

6 dec, 2012 20:30

Borttagen

Avatar


jaaaaaaaaaaaaaaaaaa

7 dec, 2012 12:12

Ginny Weasly 1
Elev

Avatar


vet inte vad jag skulle vilja ha till julklap, allt är så ljuvigt!

Elev

7 dec, 2012 12:57

emmasagman
Elev

Avatar


åh va mysigt att fira jul på hogwarts!
hade nog önskat mig en hemstickad tröja av molly weasley eller osyndlighets manteln
finns så mycket, men om jag hade fått fira jul där hade julklapparna kvittat!

7 dec, 2012 13:27

Mill Goodness
Elev

Avatar


En kvast helt klart och sedan kanske en uggla och kläder

Förresten du har smuts på näsan.

7 dec, 2012 14:23

1 2 3

Forum > Harry Potter > Jul på hogwarts?

Du får inte svara på den här tråden.