Favorit par?
Forum > Harry Potter > Favorit par?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ikka
Elev |
Varför inte? Btw, något helt random nu. Läste precis två kapitel av TMS, sen köpte jag chokladgrodekort. Satt precis och tänkte "I have a good feeling about this card, tänk om det är Snape". Det var det. ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
26 feb, 2011 23:16 |
|
Rowena
Elev |
Nee, Snape ♥ Lily ..
Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 27 feb, 2011 09:23 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av ikka: Varför inte? Aha, jag fattar, själv är jag inte så mycket för slash. Jag tycker att det inte känns helt rätt. Fast jag har faktiskt läst någon fic om HPDM och HPSS xD
27 feb, 2011 09:29 |
|
WillTurner
Elev |
Jag vill att Luna och Nevilla ska bli ihop, men hon gifter sig med någon Scamander.
Men hon får väldigt söta tvillingar ändå, Lorcan och Lysander. "Åh, mycket bra.... Ja, det är lätt att se att nästan sex år av magisk utbildning inte har slösats bort på dig, Potter. Spöken är genomskinliga." 27 feb, 2011 09:31 |
|
The Noble Lion
Elev |
27 feb, 2011 09:58 |
|
Rowena
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Jaa, Neville och Luna borde sååå bli tillsammans, de skulle vara så söta tillsammans!! ♥ ♥ Jaa ♥ Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 27 feb, 2011 10:28 |
|
The Noble Lion
Elev |
27 feb, 2011 10:33 |
|
Rowena
Elev |
Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 27 feb, 2011 10:33 |
|
The Noble Lion
Elev |
27 feb, 2011 10:51 |
|
Rowena
Elev |
Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 27 feb, 2011 10:53 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen