jag ska tänka på dig - Dramione
Forum > Fanfiction > jag ska tänka på dig - Dramione
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Twiie
Elev |
Jag blev lite fundersam på om man kan läsa känslor i djur ögon? Så har jag aldrig uppfattat det i alla fall. Sen funderade jag lite på att Hermione inte ville läsa och tyckte det verkade konstigt, sen läste jag klart meningen eller stycket eller vad det var, och förstod i alla fall cx
Du skriver på ett intressant sätt, även om du skulle kunna tänka lite mer på beskrivningar ^^
19 dec, 2012 19:23 |
|
Bella Trix
Elev |
20 jan, 2013 12:14 |
|
Borttagen
|
Jättebra!!!!!!! Vill höra mer!
6 feb, 2013 21:51 |
|
Borttagen
|
Jättebra!
8 feb, 2013 10:05 |
|
Lunisen
Elev |
8 feb, 2013 20:59 |
|
Borttagen
|
Ny läsare! Bevakar helt klart! Älskar Dramione! MEEEEEER!!!
16 feb, 2013 16:44 |
|
Borttagen
|
Jag älskar Dramionen! Mer!!!!
Skrivet av Twiie: Jag blev lite fundersam på om man kan läsa känslor i djur ögon? Så har jag aldrig uppfattat det i alla fall. Sen funderade jag lite på att Hermione inte ville läsa och tyckte det verkade konstigt, sen läste jag klart meningen eller stycket eller vad det var, och förstod i alla fall cx Du skriver på ett intressant sätt, även om du skulle kunna tänka lite mer på beskrivningar ^^ Ja tycker att det är en bra berättelse, och det är bra att du ger kritik. Men jag blev bara så irriterad när jag läste din kommentar: Jag blev lite fundersam på om man kan läsa känslor i djur ögon? Så har jag aldrig uppfattat det i alla fall. Det är en berättelse!!! En saga! Inte verkligheten. Jag vet att det är verklighet i berättelsen, men jag blev bara så irriterad! Ta inte illa upp eller så. (Hur jag nu ska formulera det) Jag ville bara skriva det. 17 feb, 2013 16:22 |
|
Borttagen
|
Jättebra!!
18 feb, 2013 23:44 |
|
Borttagen
|
Åh, snälla MEEEEER!!!!!!!!!!!!!
17 mar, 2013 17:37 |
|
spöke123
Elev |
jäääääääääääääteeeeeeeeeeeebraaaaaaaaaa
mohaha!!! 17 mar, 2013 17:39 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen