Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

jag ska tänka på dig - Dramione

Forum > Fanfiction > jag ska tänka på dig - Dramione

1 2 3 4
Användare Inlägg
Twiie
Elev

Avatar


Jag blev lite fundersam på om man kan läsa känslor i djur ögon? Så har jag aldrig uppfattat det i alla fall. Sen funderade jag lite på att Hermione inte ville läsa och tyckte det verkade konstigt, sen läste jag klart meningen eller stycket eller vad det var, och förstod i alla fall cx

Du skriver på ett intressant sätt, även om du skulle kunna tänka lite mer på beskrivningar ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F2isz7g9.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi44.tinypic.com%2F118lx5u.gif

19 dec, 2012 19:23

Bella Trix
Elev

Avatar


Du skriver braa! Mer?

Potterhead and Tribute ♥ https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_meb8b9f1B91rlxdp0o1_250.gif

20 jan, 2013 12:14

Borttagen

Avatar


Jättebra!!!!!!! Vill höra mer!

6 feb, 2013 21:51

Borttagen

Avatar


Jättebra!

8 feb, 2013 10:05

Lunisen
Elev

Avatar


Jättebra! Mer!! * bevakar *

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn0.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcSeHP389_tFtMZe4svqOrqOY2q8vOjXGRD3cpqA1LY1PBd1rLN7

8 feb, 2013 20:59

Borttagen

Avatar


Ny läsare! Bevakar helt klart! Älskar Dramione! MEEEEEER!!!

16 feb, 2013 16:44

Borttagen

Avatar


Jag älskar Dramionen! Mer!!!!

Skrivet av Twiie:
Jag blev lite fundersam på om man kan läsa känslor i djur ögon? Så har jag aldrig uppfattat det i alla fall. Sen funderade jag lite på att Hermione inte ville läsa och tyckte det verkade konstigt, sen läste jag klart meningen eller stycket eller vad det var, och förstod i alla fall cx

Du skriver på ett intressant sätt, även om du skulle kunna tänka lite mer på beskrivningar ^^

Ja tycker att det är en bra berättelse, och det är bra att du ger kritik. Men jag blev bara så irriterad när jag läste din kommentar: Jag blev lite fundersam på om man kan läsa känslor i djur ögon? Så har jag aldrig uppfattat det i alla fall.
Det är en berättelse!!! En saga! Inte verkligheten. Jag vet att det är verklighet i berättelsen, men jag blev bara så irriterad! Ta inte illa upp eller så. (Hur jag nu ska formulera det) Jag ville bara skriva det.

17 feb, 2013 16:22

Borttagen

Avatar


Jättebra!!

18 feb, 2013 23:44

Borttagen

Avatar


Åh, snälla MEEEEER!!!!!!!!!!!!!

17 mar, 2013 17:37

spöke123
Elev

Avatar


jäääääääääääääteeeeeeeeeeeebraaaaaaaaaa

mohaha!!!

17 mar, 2013 17:39

1 2 3 4

Forum > Fanfiction > jag ska tänka på dig - Dramione

Du får inte svara på den här tråden.