dursleys helvetet kampen mot viljan
Forum > Fanfiction > dursleys helvetet kampen mot viljan
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
minisa
Elev |
bra
Kram till er ^~^ 24 nov, 2012 12:48 |
|
hermione gragner
Elev |
tack
24 nov, 2012 13:02 |
|
Borttagen
|
Exakt! Jättebra!
24 nov, 2012 13:03 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
24 nov, 2012 13:13 |
|
Lizzy.P27
Elev |
Bra!!!
I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 24 nov, 2012 18:26 |
|
Borttagen
|
Bra skrivet
24 nov, 2012 18:41 |
|
BlondaHermione
Elev |
Vill bara påpeka att det är miss när en kvinna är ogift och mrs (uttalas "missis"
24 nov, 2012 18:48 |
|
hermione gragner
Elev |
Harry kunde inte sluta tänka på henne jane smith den underbaraste person han sett.
Men problemet var att Dudley hella tiden bara på henne han hade aldrig chansen. Dufley hade beådrat sinna föreldrar om att bli vän med Janes dom skulle komma på midagg dit. Harry hade satt på sig det finaste han kunde hitta och försökt kamma sitt hår. Han såg sig i spegeln lite beundrande. Så ful va han inte och så ringde det på dörren. Harry sprang och öppna. Där stog hon på tröskeln och log. Harry blev stum han bara glodde på henne kunde inte sluta. Hon fnissade och undra om han skulle släppa in henne eller inte. Då kom Dudley dundrandes ner för trappan och Miss och Mr Dursleys var också på väg. Harry var lite stum ingen hade sätt på honom som hon hade gjort nu. en vaker blik med riktig vänlighet. Dudley hade då klart sabbat den men endå han var riktigt glad. Dudley hade märkt lite längre in på kvällen Jane ville prata med Harry. Han blev riktigt sur och försökte sätta dit Harry. Men Harry var klok och van så han aktade sig för att ytra några speciella ord. och så fortsatte kvällen. Till slut var det dags för Jane och hennes familj att åka. När Miss Dursley och Mr Dursley hade gått upp till sig så precis när Harry skulle gå in i sin skrubb så Pang!!. Dudley hade tryckt upp honom mot vägen och sa med rött ansikte. " Du låter henne vara! " Din idiot vad gör du. "Låt henne vara anars gör kag livet surt åt dig....... 24 nov, 2012 20:46 |
|
Borttagen
|
Bra skrivet
24 nov, 2012 23:23 |
|
Lizzy.P27
Elev |
Bra
I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 25 nov, 2012 08:11 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen