Lilly Evans liv
Forum > Fanfiction > Lilly Evans liv
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Superbra!! Det är bara en liten sak
Man skriver: Alla åt utav maten. Det låter lite konstigt att säga: Alla äta utav maten. Det var bara det 25 nov, 2012 20:08 |
|
Queen Boo
Elev |
Super
jag är jättecoolig älska mig plz 25 nov, 2012 20:15 |
|
cikki
Elev |
bra!
26 nov, 2012 07:18 |
|
Lizzy.P27
Elev |
Råkade skriva fel. Tack för hjälpen.
I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 26 nov, 2012 07:31 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
26 nov, 2012 17:07 |
|
Lizzy.P27
Elev |
Här är nästa kapitel. Det tog en stund fast jag ska ha prov i morgon och var tvungen att plugga.
När alla hade ätit färdigt så gick vi upp till Gryffindors sällskapsrum. Sirius kom ner för trappan. ” Får jag prata med dig?” Fråga jag Sirius. ”Visst.” Sa han. ”Vet du var James är?” Fråga jag honom. ”Han är och tränar med quidditch (vet inte riktigt hur det stavas.) laget. Dom ska möta Slytherin i morgon.” ”Okej tack.” Sa jag medan jag börja springa. När jag börja springa ner för trappan så började den röra på sig. Jag ramlade och började rulla ner mot slutet. Jag fick ont i huvudet när jag fall ner för trapporna hela tiden. Jag fick tag på kanten innan jag börja hänga ner. Sen stanna den. Jag reste mig och gick iväg. Jag var lite yr men jag var tvungen att säga till James. När jag var framme vid plan gick jag bara in och vänta på att dom skulle bli färdiga. Jag stod vid in gången och vänta. James åkte ner innan dom var färdiga för han såg att jag ville honom något. ”Hej Lilly! vad vill du?” Fråga han. ”Jjjag vill göra sslut.” Stamma jag. Jag var så yr att jag inte kunde prata så bra. ”Mår du bra?” Ska jag hjälpa dig? Svara han. Det var som om jag inte sagt något. Han brydde sig inte. ”Nej Jag klarar mig.” Sa jag. Jag gick iväg. Men jag gjorde en för hastig sväng och blev mer yr. Jag börja se lite suddigt. Jag gick in i något och fall ner. * James syn* Jag börja gråta inomborts. Lilly Evans. Den vackraste personen på hela jorden, gjorde slut. Jag vakna upp i alla mina tankar. Jag ville inte att Lilly skulle tycka jag var svag. När jag kolla upp så gick hon in i ett träd. Hon ramla ner på marken. Jag släppte kvasten och sprang till henne. -Lilly!!! Hallå!! Vakna!! Jag slog till henne lite lätt så hon skulle vakna. Hon vakna inte. Jag lyfte upp henne och börja gå mot sjukhus flygen. I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 29 nov, 2012 19:44 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Nej, hoppas lily inte är allvarligt skadad, och hoppas det kommer överrens igen. Bra kapitel som vanligt.
I would have died! I would have died rather than betray my friends 29 nov, 2012 19:48 |
|
Queen Boo
Elev |
Super!
jag är jättecoolig älska mig plz 29 nov, 2012 19:49 |
|
Borttagen
|
JätteBra
29 nov, 2012 19:50 |
|
Lizzy.P27
Elev |
Skrivet av Sirius Orion Black: Nej, hoppas lily inte är allvarligt skadad, och hoppas det kommer överrens igen. Bra kapitel som vanligt. Skrivet av Sirius Orion Black: Nej, hoppas lily inte är allvarligt skadad, och hoppas det kommer överrens igen. Bra kapitel som vanligt. Bra läsare som vanligt. Tack för alla komentarer! I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 29 nov, 2012 19:54 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen