Väntar på brevet
Forum > Harry Potter > Väntar på brevet
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ally Regins
Elev |
Jag hade redan fyllt 11 när jag läste Harry Potter första gången men jag väntar fortfarande nu när jag är 23.
6 dec, 2012 10:22 |
|
bluebirdflies
Elev |
19 o väntar fortfarande, det kommer jag alltid göra
draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 6 dec, 2012 10:41 |
|
Borttagen
|
17 och väntar fortfarande, kommer alltid vänta troget ♥
6 dec, 2012 12:27 |
|
Borttagen
|
Fyllde elva år natten då jag först läste kapitlet där Harry fick sitt brev, är 23 nu och väntar fortfarande..
För ett tag sedan var jag uppriktigt ledsen över det hela, stod på balkongen en sommarkväll och drömde mig bort. Då kom en brun kattuggla flygandes mot mig med vad som såg ut att vara ett kuvert med ett sigill i näbben. Jag blev helt överlycklig! Men precis när den var framför mig så vände den och flög åt höger. Vad jag trodde var brevet var i själva verket bara ett mönster i kattugglans fjäderdräkt. Jag trodde verkligen.. Jag har aldrig blivit så besviken i hela mitt liv. Men jag fortsätter att vänta ♥ 6 dec, 2012 12:54 |
|
emmasagman
Elev |
do you still waiting for the letter, after all this time?
and i say : always 6 dec, 2012 15:44 |
|
Ella/Ron
Elev |
Jag har inte tänkt Rowling som en ynk. Mer som Petunia. Alltså att Rowlings lillasyster Diana kanske är mugglarfödd. Fast hon kan ju lika gärna vara ynk.
Eller så ville ministeriet att barn skulle veta lite om trollkarlsvärlden och därför så mixtrade dom med Jo's minne. Dom berättade först alla viktiga saker barn behövde veta om trollkarlsvärlden och sen gjorde dom så att hon kom ihåg det, men inte så att hon kom ihåg att det var någon som hade sagt det till henne. Och sen hittade Rowling på Harry Potter och dom andra karaktärerna och skapade en story av det. Fast jag vet att jag aldrig kommer få ett brev till Hogwarts. För det är en brittisk skola. Men jag längtar tills jag får brevet till den svenska trollkarls skolan Och i Sverige börjar man förmodligen senare än i Stor Brittanien qqqaqqNah 6 dec, 2012 15:53 |
|
lusianna
Elev |
jag är 10 så för mig är det inte för sent
Lusianna 6 dec, 2012 16:04 |
|
Borttagen
|
Ja, när man är 20 väntar man inte på något brev längre.
OM MAN INTE ÄR JAG HIHI 6 dec, 2012 16:07 |
|
Molly Tonks
Elev |
Skrivet av lusianna: jag är 10 så för mig är det inte för sent Jag meed ;P Och allihopa, era brev är bara aaaningen försenade! HAR EN FF OM LUNA! <3 (Heter 'Inte som du tror') ----> http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=29993
6 dec, 2012 16:11 |
|
Zendaya
Elev |
Jag har redan fått brevet. :o
Jag är på Hogwarts just nu. 6 dec, 2012 17:06 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen