VoldemortLovesDobby berättar sanningen om alla troll
Forum > Mugglarportalen > VoldemortLovesDobby berättar sanningen om alla troll
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
Här kommer jag in och skriver; Jag vill verkligen veta vad som hänt. Och varför skulle du bli avstängd?
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 19 nov, 2012 20:47 |
|
Soda
Elev |
Skrivet av VoldemortLovesDobby: Jag har fått nog. Det är därför jag skriver det här. Om du är intresserad av sanningen kan du läsa, men annars kan du gå redan nu. För det är svårt för mig, riktigt svårt, att berätta. Jag tänker berätta historien i delar. Aldrig att jag kan få ur mig hela på samma gång. Så här har ni det, folk. Saningen... Allt började för något år sedan. Jag hade på den tiden en fullt seriös användare vars namn jag inte vågar nämna, en användare som funnits i något år. Jag var lycklig på mugglarportalen, folk förstod mig. Men ändå kändes det som något saknades. Jag ville ha mer. När det blev sommar var det ännu värre, knappt ingen var inne på mugglis att svara på mina skämt. Ingen reagerade när jag skrev i trådar. Det var som om jag inte fanns. Jag sökte mig till en annan harry potter-hemsida, jag säger inte vilken även fast många nog förstår vilken jag pratar om. Jag hamnade i en underlig tråd där folk var inne, svarade på vad jag skrev. De verkade trevliga så jag stannade. Kände mig uppskattad. Så en dag skrev en användare, vi kan kalla hen för Fredde att hen hade startat en facebook-grupp åt oss. Vi var kanske 5-7 stycken som dagligen var i tråden och eftersom alla hade facebook blev det här vår nya mötesplats. Vi chattade, la ut bilder, skrattade tillsammans. Tills en dag. Alla var inne på chatten och vi lekte en bokstavslek. Fler och fler tröttnade och tillslut var det bara jag, Fredde och två andra, vi kan kalla dom Tom och Bert, kvar. Vi avslutade leken och började prata normalt istället. Jag tror det var Bert som till slut ställde frågan. Är ni medlemmar på mugglarportalen stod det i chattrutan. Jag hade inte tänkt på mugglarportalen på så länge, hade inte varit inne på veckor. Jag väntade med att svara, ville se vad de andra skrev. Bert och Tom sa att de inte var medlemmar, så jag svarade samma sak. Jag vet inte varför, hade väl dåligt självförtroende som vanligt. Fredde skrev att han hade det, och när vi frågade om användarnamn skrev han det. Det fanns 15.000 medlemmar på mugglarportalen. Varför skulle jag känna igen användarnamnet? Men det verkade så bekant... Jag sökte upp honom på mugglarportalen, kom in på hans profil. Jag hade haft rätt. VAD!?
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22924&page=1#p1
20 nov, 2012 10:30 |
|
DobbyLovesVoldemortJR
Elev |
20 nov, 2012 15:23 |
Forum > Mugglarportalen > VoldemortLovesDobby berättar sanningen om alla troll
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen