Fred Weasley?
Forum > Harry Potter > Fred Weasley?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Mataki
Elev |
åhh, det är ju då på julafton när de får tröjorna med 'F' och 'G' på! Ur askan återföds fenixen -- Jag blir jätteglad om jag får ugglepost! 24 feb, 2011 14:37 |
|
EMELESEL
Elev |
jag vet
24 feb, 2011 21:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Rowena: Haha XDSpoiler: Tryck här för att visa! Min kompis skrev en kort fanfic om mig idag, på en A4. Hagrid tog mig till hogwarts, där var jag smartare än Hermione och var i Ravenclaw ^^ Jag vann över Voldemort fler gånger än Harry och jag fick sluta ett år tidigare med toppbetyg sen så friade Fred till mig. Dumbledore gav mig en enhörning som vi red på in i skogen. Sen levde vi lyckliga i alla våra dagar. HAHA, jag dog när jag läste den ^^ 24 feb, 2011 21:36 |
|
Simonlack
Elev |
Jag vet inte hur man gör spoilers läs inte detta om du inte läst alla böckerna eller vet om detta redan okej? Fleur blir gravid den dagen då dem har stid (gudskelov att dem inte träffade hennes mage) och hon föddes andra maj 1998 samma dag stiden var! Lily and James one of the cutest couple of time! 24 feb, 2011 21:38 |
|
The Noble Lion
Elev |
Fred var min favorit karaktär i hela serien, gillar inte att han dog :O
Jag började att gråta då :'(
24 feb, 2011 21:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av The Noble Lion: Ja, tråkigt att han dog. Gillar faktisk honom mer än George ...Fred var min favorit karaktär i hela serien, gillar inte att han dog :O Jag började att gråta då :'( 24 feb, 2011 21:48 |
|
The Noble Lion
Elev |
24 feb, 2011 21:50 |
|
Borttagen
|
Tycker själv att det är lite konstigt med tanke på att de är näst intill identiska O.o
24 feb, 2011 21:52 |
|
NEWBORN
Elev |
24 feb, 2011 21:57 |
|
Borttagen
|
NEWBORN: Ja precis. Och om nu ändå en Weasley skulle dö, varför just Fred?
24 feb, 2011 21:59 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen