Professor R.J. Lupin
Forum > Harry Potter > Professor R.J. Lupin
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
NEWBORN
Elev |
23 feb, 2011 13:46 |
|
Borttagen
|
Sev ♥ Har alltid älskat honom i filmerna, för Alan Rickman är så jävla cool! xD Men jag hatade honom så extremt mycket när
Spoiler: Tryck här för att visa! Skrivet av Rowena: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Rowena: Som jag sagt så gillar jag alla karaktärer, alla är mys! Men av någon anledning gillar jag Tvillingarna mer. Spoiler: Tryck här för att visa! Tvillingarna har en speciell plats i mitt hjärta. Spoiler: Tryck här för att visa! JA! Spoiler: Tryck här för att visa! 23 feb, 2011 13:47 |
|
Rowena
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 23 feb, 2011 13:47 |
|
NEWBORN
Elev |
Älskar Severus, speciellt när man fick se i minnessållet
23 feb, 2011 13:50 |
|
Rowena
Elev |
Ja, men gör gärna spoiler så folk inte ser vad du skriver ...
Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 23 feb, 2011 13:52 |
|
NicholasPotter
Elev |
WOOHOOO!!!! HEJA LUPIN!!
"A sloth is never late, nor is he early. He arrives precisely when he means to." 23 feb, 2011 15:33 |
|
Piggelin
Elev |
Vad heter han i mellannamn
23 feb, 2011 16:08 |
|
Beata
Elev |
Jag håller med (nästan)
Han var väldigt duktig och jag önskar att han kunde ha fått vara kvar som lärare
23 feb, 2011 16:25 |
|
Borttagen
|
23 feb, 2011 17:09 |
|
.:HermioneGranger:.
Elev |
Skrivet av Borttagen: Exakt så, tycker jag med! Okej, jag medger det nu, och därmed basta: I've got a thing for Lupin 8D Jag tycker att han är väldigt attraktiv, han är så charmig! Dessutom så är han en mycket bra lärare. Too bad he resigned ;-; Han är en av mina favoritlärare på Hogwarts, definitivt! ♥ Now who's with me? ♥ 23 feb, 2011 17:13 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen