Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The Only Monsters Are Inside Us [SV]

Forum > Fanfiction > The Only Monsters Are Inside Us [SV]

1 2 3
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jättebra

18 nov, 2012 21:45

§ Hedwig §
Elev

Avatar


obeskrivligt bra...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimg41.glitterfy.com%2F14163%2Fglitterfy-flpbk4030437704741.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimg41.glitterfy.com%2F14163%2Fglitterfy4025231T952B81.gif

18 nov, 2012 21:55

Borttagen

Avatar


Något som bara skulle göra ff:n lite bättre är om du fyllde ut det hela med lite tankar. T ex. "Richard satt bakåtlutad och stirrade in i väggen bakom professor Snigelhorn. Tar eländet aldrig slut?!, tänkte han och gäspade stort" eller något sådant. Personligen tycker jag det blir lite intressantare att läsa om man får sätta sig in i hur karaktären tänker och agerar.
Men annars, toppen som vanligt

23 nov, 2012 16:26

Trezzan
Elev

Avatar


Sjukt bra! :o

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F26a33f1fa7e0716925d3ab75037f4105%2Ftumblr_pwownpSxMz1qeha15o2_250.gifv https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F927c84ab000498a09ed8c5c9547c49fc%2F201698b7bdf4af1f-99%2Fs400x600%2F57008a1793357efdd00509f8e9c234eeecaf7281.jpg

26 nov, 2012 13:48

Borttagen

Avatar


Tack så mycket allihopa! Thalia, tack, ska försöka att tänka på det! ♥
Hade börjat med kapitel 4, men det försvann, så det kommer dröja innan det blir klart.

28 nov, 2012 18:48

1 2 3

Forum > Fanfiction > The Only Monsters Are Inside Us [SV]

Du får inte svara på den här tråden.