omfg snöbollar?!
Forum > Mugglarportalen > omfg snöbollar?!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Konstigt att det skulle komma snöbollar nu,trollen är ju här!
2 nov, 2012 19:52 |
|
viktor
Elev |
Tycker jag också
2 nov, 2012 19:53 |
|
Ella/Ron
Elev |
Frida Weasley kasta en på mig. Måste säga att jag blev förvånad
qqqaqqNah 2 nov, 2012 20:14 |
|
viktor
Elev |
Snöbollar redan??? Förut kunde man köpa de på " weasly's vassa vintervaror"
2 nov, 2012 20:21 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Hmmm. Mystiska saker händer på mugglis...
3 nov, 2012 09:34 |
|
Miss Black
Elev |
3 nov, 2012 09:38 |
|
Borttagen
|
När kommer weasly's vassa vintervaror tillbaka?
3 nov, 2012 10:15 |
|
Petra Hyrrot
Elev |
Det finns ingen snö hemma hos mej! Men det fanns i Finland där jag var senast igår. SNÖBOLLSKRIG!
HUFFELPUFF POWER HÄR! :D 3 nov, 2012 11:21 |
|
Lucy och Rose
Elev |
3 nov, 2012 12:51 |
|
Petra Hyrrot
Elev |
Skrivet av Lucy och Rose: kan man kasta snöbollar? Jaa, nånstans men inte hemma hos mej Dx HUFFELPUFF POWER HÄR! :D 3 nov, 2012 14:54 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen