vem gillar du mest???
Forum > Harry Potter > vem gillar du mest???
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
neona
Elev |
Luna
4 nov, 2012 21:14 |
|
Borttagen
|
Fred och Lee. Seriöst, det går inte att välja.
4 nov, 2012 21:24 |
|
Nevira Enger
Elev |
9 nov, 2012 13:02 |
|
Fire
Elev |
Mitt val står alltid mellan Sirius & Lupin. I vuxen ålder blir det båda, men pgr av att Sirius inte var skittrevligt när han var ung (även om det man får se av honom är rätt attraktivt..) så väljer jag Lupin.
![]()
9 nov, 2012 13:20 |
|
me.
Elev |
Severus tror jag, han är så himla cool och genom fantastisk!! ♥♥
9 nov, 2012 14:22 |
|
Erica
Elev |
9 nov, 2012 17:55 |
|
Borttagen
|
Ron, Fred och Geroge, Peter (Och ja, jag menar allvar jag gillar Peter...), Bellatrix och alla andra ur Harry Potter också. c: ♥
9 nov, 2012 20:19 |
|
Borttagen
|
voldemort, alla malfoys, bellatrix och favon är nog baselisken.
9 nov, 2012 20:44 |
|
GinnyWeasley1
Elev |
Hermione och Ginny!
9 nov, 2012 20:55 |
|
Nenne00
Elev |
Draco o hermione
Patronus: Dolphin Love horses<3 <3 <3 Den som läser detta är ... 9 nov, 2012 23:01 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen