Skulle ni vilja vara elevhems spöken?
Forum > Harry Potter > Skulle ni vilja vara elevhems spöken?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Deathless
Elev |
Nej, låter sjukt deppigt att vara ett spöke. Man kan ju liksom inte dö, men man kan inte heller leva... Man bara är där.
30 okt, 2012 21:56 |
|
captaiin
Elev |
ja och hjälpa alla där
captaiin 8 jan, 2013 22:26 |
|
moaskywalkr
Elev |
nej, skulle inte vilja vara ett spöke
men om jag var det är det klart att jag skulle vilja göra något meningsfullt med min icke-tillvaro, som att vägleda eleverna på hogwarts 8 jan, 2013 23:16 |
|
Hemira
Elev |
Nej, jag skulle inte vilja bli ett spöke, tycker det verkar hemskt att bli kvar likadan medans tiden går i århundraden...
9 jan, 2013 10:21 |
|
Alice Weasley
Elev |
9 jan, 2013 15:08 |
|
Borttagen
|
nej, att aldrig dö låter så sorligt och att se alla sin vänner och släktingar flera genitaoner(kan inte stava XD) dö när man själv aldrig kommer det hade varit fruktansvärt
9 jan, 2013 15:22 |
|
joel dumbledore
Elev |
nej det skule jag vel inte
Join the dark side, we have cookies. :D 10 jan, 2013 17:33 |
|
Alva Mcgonagall
Elev |
Jag skulle vilja vara spöke om jag bodde på Hogwards! Då vill jag vara grådamen...
Utman mej gärna på duell! 10 jan, 2013 17:52 |
|
SummerQueen
Elev |
13 jan, 2013 09:50 |
|
joel dumbledore
Elev |
nej går heldre vidare efter döden
Join the dark side, we have cookies. :D 13 jan, 2013 10:04 |
Forum > Harry Potter > Skulle ni vilja vara elevhems spöken?
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen