För er som inte vet heter trollen....
Forum > Mugglarportalen > För er som inte vet heter trollen....
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av -Patronus-: Precis när jag avslutade en duell så kom DD upp mitt i duellen! Jag blev jätterädd D: Tog du den? 28 okt, 2012 14:50 |
|
-Patronus-
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av -Patronus-: Precis när jag avslutade en duell så kom DD upp mitt i duellen! Jag blev jätterädd D: Tog du den? Jaa!
28 okt, 2012 14:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av -Patronus-: Skrivet av Borttagen: Skrivet av -Patronus-: Precis när jag avslutade en duell så kom DD upp mitt i duellen! Jag blev jätterädd D: Tog du den? Jaa! 28 okt, 2012 14:51 |
|
Corriiz
Elev |
28 okt, 2012 14:51 |
|
Borttagen
|
Nope, Korto 28 okt, 2012 14:51 |
|
Corriiz
Elev |
28 okt, 2012 14:53 |
|
-Patronus-
Elev |
28 okt, 2012 14:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av -Patronus-: Nä, Korto heter den Japp Korto .D 28 okt, 2012 14:54 |
|
Corriiz
Elev |
Skrivet av -Patronus-: Nä, Korto heter den Nooooooooo D; Kurt, det är more AWSOME .D ![]()
28 okt, 2012 14:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Corriiz: Skrivet av -Patronus-: Nä, Korto heter den Nooooooooo D; Kurt, det är more AWSOME .D NAJ! Korto xD 28 okt, 2012 14:55 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen