Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skulle du vilja vara skådespelare i en Harry Potterfilm?

Forum > Harry Potter > Skulle du vilja vara skådespelare i en Harry Potterfilm?

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Gärna det men vet inte vilken

23 okt, 2012 19:48

not.a.muggle
Elev

Avatar


jag tror jag skulle passa som hermione

23 okt, 2012 19:49

Borttagen

Avatar


Vem som helst!
En litet dammkorn i ett hörn i ett klassrum skulle få mig att dö av gråt! :'

Ginny Weasley.
Eller Hermione Granger.

23 okt, 2012 20:12

Ella/Ron
Elev

Avatar


Åh, vad häftigt!
Det skulle vara en stor dröm som skulle gå i uppfyllelse!
Men problemet är att jag suger på engelska så det är nog inte så stor chans .Sen finns det ju ett problem till. Alla filmer är redan inspelade .

Jag skulle helst vilja spela Ron men jag tror inte Warner Bros skulle låta en tjej som inte är ett dugg lik Ron utseende mässigt (är ganska lik om man tänker på personligheter) spela honom.

qqqaqqNah

23 okt, 2012 20:24

Borttagen

Avatar


Förut ville jag vara Hermione...
Idag? ingen aning, skulle inte passa in på någon specifik karaktär pga utseendet, men om de inte skulle vara utseende mässigt, och mer personligt tror jag det blir Luna Lovegood, finns en del saker hos henne som jag ser hos mig själv, om man tänker efter hur hon är som person och hennes unika stil, och står för det också.

24 okt, 2012 01:43

Detta inlägg ändrades senast 2012-10-24 kl. 01:58
Antal ändringar: 2

Hazel Nimbus
Elev

Avatar


När jag var liten drömde jag om att spela Hermione! ♥

Även efter första filmen. ;D

"Som lekman tycker man ju att det borde finnas stoff till åtminstone en åttonde bok: "Harry Potter and the Explanation as to Why Boy Wonder need glasses"

24 okt, 2012 01:57

MissWentz
Elev

Avatar


Jag skulle vilja spela Hermione eller Luna (dom är dock inte mina favoriter). <(^-^<

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ffd908bbfa37d7b4e8d53014c0f7045d7%2Ftumblr_mht2alk32S1r2jx5co2_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F181d8acc02dc6cba08a73f08a38fa646%2Ftumblr_mht2alk32S1r2jx5co3_250.gif

24 okt, 2012 16:01

-Patronus-
Elev

Avatar


Utseendemässigt så skulle jag kunnat spela Cho Chang. Men jag skulle helst vilja spela Luna eller Hermione!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Fc97ac398778f2a02c01550f8e8fddce9%2Ftumblr_mshg8o8Lef1s7jjjzo3_500.gif

24 okt, 2012 16:06

Borttagen

Avatar


Ja! Jag skulle helst vilja vara Ginny eller Fred/George,men också Hermione eller Ron skulle vara bra!

24 okt, 2012 16:07

Borttagen

Avatar


Ja det skulle vara nice

24 okt, 2012 17:42

1 2 3 4 5 6

Forum > Harry Potter > Skulle du vilja vara skådespelare i en Harry Potterfilm?

Du får inte svara på den här tråden.