Skulle du vilja vara skådespelare i en Harry Potterfilm?
Forum > Harry Potter > Skulle du vilja vara skådespelare i en Harry Potterfilm?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Gärna det men vet inte vilken
23 okt, 2012 19:48 |
|
not.a.muggle
Elev |
jag tror jag skulle passa som hermione
23 okt, 2012 19:49 |
|
Borttagen
|
Vem som helst!
En litet dammkorn i ett hörn i ett klassrum skulle få mig att dö av gråt! :' Ginny Weasley. Eller Hermione Granger. 23 okt, 2012 20:12 |
|
Ella/Ron
Elev |
Åh, vad häftigt!
Det skulle vara en så stor dröm som skulle gå i uppfyllelse! Men problemet är att jag suger på engelska så det är nog inte så stor chans Jag skulle helst vilja spela Ron men jag tror inte Warner Bros skulle låta en tjej som inte är ett dugg lik Ron utseende mässigt (är ganska lik om man tänker på personligheter) spela honom. ♥ qqqaqqNah 23 okt, 2012 20:24 |
|
Borttagen
|
Förut ville jag vara Hermione...
Idag? ingen aning, skulle inte passa in på någon specifik karaktär pga utseendet, men om de inte skulle vara utseende mässigt, och mer personligt tror jag det blir Luna Lovegood, finns en del saker hos henne som jag ser hos mig själv, om man tänker efter hur hon är som person och hennes unika stil, och står för det också. 24 okt, 2012 01:43
Detta inlägg ändrades senast 2012-10-24 kl. 01:58
|
|
Hazel Nimbus
Elev |
När jag var liten drömde jag om att spela Hermione! ♥
Även efter första filmen. ;D "Som lekman tycker man ju att det borde finnas stoff till åtminstone en åttonde bok: "Harry Potter and the Explanation as to Why Boy Wonder need glasses" 24 okt, 2012 01:57 |
|
MissWentz
Elev |
24 okt, 2012 16:01 |
|
-Patronus-
Elev |
Utseendemässigt så skulle jag kunnat spela Cho Chang. Men jag skulle helst vilja spela Luna eller Hermione!
24 okt, 2012 16:06 |
|
Borttagen
|
Ja! Jag skulle helst vilja vara Ginny eller Fred/George,men också Hermione eller Ron skulle vara bra!
24 okt, 2012 16:07 |
|
Borttagen
|
Ja det skulle vara nice
24 okt, 2012 17:42 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen