I will never se you again (SV)
Forum > Fanfiction > I will never se you again (SV)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
19 okt, 2012 17:46 |
|
Borttagen
|
När kan du skriva mer Elina Potter?
23 okt, 2012 17:02 |
|
Elina Potter
Elev |
Nu! Den kommer bli kort.
________________ - NEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!! Jag vaknade upp. Jag var svettig. - Sasha?? En tjej med svart hår som jag inte hade lagt märke till kollade på mig. - Hu...Hur vet du mitt namn?? Frågade jag. - Vem känner inte Hermione Granger, sa hon. Jag log. - April, presenterade hon sig. - Jag tycker jag känner igen dig, sa jag och funderade. - Ehh... Jag är Cho Flint och Marcus Flint dotter sa hon. - Cho Chang? Frågade jag. - Ja, det hette hon innan hon blev Cho Flint, sa April och skrattade. Nu hade flera tjejer sömnigt börjat vakna. - Vemäre? Frågade Destiny Hooper. - Inget tjejer, Sasha hade bara svårt att sova, sa April. - Ni kan lägga er igen. Det är flera timmar kvar tills vi ska upp. När alla tjejer förutom jag och April hade somnat igen sa April: - Kom, jag kan inte sova. Jag satte genast på mig skorna. - Eh.. vart ska vi gå då?? Frågade jag. - Det enda stället vi får vara på nu, sa April. I uppehållsrummet. *Nere i uppehållsrummet* Jag märkte att Harry sov i soffan. Jag puttade på honom. Sen kom jag ihåg mötet som vi hade igår. - Va? Frågade Harry sömnigt. - Ha...Harry?... frågade jag. Jag ville inte starta ett bråk. - Ska vi ha lektion? Ska jag öva på besvärjelser? Sa Harry sömnigt. - Nej, Harry, men du sover i sällskapsrummet, sa April. Nu vaknade Harry upp ordentligt. - Ja, och det är för att jag vill undvika Ron. - Varför vill du undvika Ron? Frågade jag. "Jag trodde du var sjuk. Det sa Ron". - VA???? "Ron sa till mig att du inte ville vara med mig längre", sa Harry och hans mun gapade. Jag suckade. - Ron, Ron, Ron..... Han hade gjort ett väldigt stort mmisstag _________ Kort men jag lägger till lite snart! Go Mugglis! 23 okt, 2012 17:32
Detta inlägg ändrades senast 2012-10-24 kl. 17:46
|
|
Winny Geasley
Elev |
Woh!!
23 okt, 2012 17:39 |
|
Borttagen
|
skynda att skriva mer!
23 okt, 2012 18:25 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Stressa inte! Hon skriver när hon vill!skynda att skriva mer! 23 okt, 2012 20:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Winny Geasley: Jag vet, men jag vill läsa meer! den är så bra! ^_^''Skrivet av Borttagen: Stressa inte! Hon skriver när hon vill! skynda att skriva mer! 24 okt, 2012 14:33 |
|
Borttagen
|
Ron du kommer inte komma nådigt undan...
Jätte bra!!!!! 25 okt, 2012 19:04 |
|
Winny Geasley
Elev |
Nu j*vlar, Ron! Nu ska du få på nöten!
25 okt, 2012 19:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Winny Geasley: Nu j*vlar, Ron! Nu ska du få på nöten! Jag vet att det inte var speciellt bra det Ron gjorde men Harry kan några förbannelser... 25 okt, 2012 19:09 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen