Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

I will never se you again (SV)

Forum > Fanfiction > I will never se you again (SV)

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Elina Potter:
Hinner inte nu
Jag måste gå ut med min hund (Melly)


Oki

19 okt, 2012 17:46

Borttagen

Avatar


När kan du skriva mer Elina Potter?

23 okt, 2012 17:02

Elina Potter
Elev

Avatar


Nu! Den kommer bli kort.
________________
- NEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!
Jag vaknade upp. Jag var svettig.
- Sasha?? En tjej med svart hår som jag inte hade lagt märke till kollade på mig.
- Hu...Hur vet du mitt namn?? Frågade jag.
- Vem känner inte Hermione Granger, sa hon.
Jag log.
- April, presenterade hon sig.
- Jag tycker jag känner igen dig, sa jag och funderade.
- Ehh... Jag är Cho Flint och Marcus Flint dotter sa hon.
- Cho Chang? Frågade jag.
- Ja, det hette hon innan hon blev Cho Flint, sa April och skrattade. Nu hade flera tjejer sömnigt börjat vakna.
- Vemäre? Frågade Destiny Hooper.
- Inget tjejer, Sasha hade bara svårt att sova, sa April. - Ni kan lägga er igen. Det är flera timmar kvar tills vi ska upp.
När alla tjejer förutom jag och April hade somnat igen sa April:
- Kom, jag kan inte sova. Jag satte genast på mig skorna.
- Eh.. vart ska vi gå då?? Frågade jag.
- Det enda stället vi får vara på nu, sa April. I uppehållsrummet.
*Nere i uppehållsrummet*
Jag märkte att Harry sov i soffan. Jag puttade på honom. Sen kom jag ihåg mötet som vi hade igår.
- Va? Frågade Harry sömnigt.
- Ha...Harry?... frågade jag. Jag ville inte starta ett bråk.
- Ska vi ha lektion? Ska jag öva på besvärjelser? Sa Harry sömnigt.
- Nej, Harry, men du sover i sällskapsrummet, sa April.
Nu vaknade Harry upp ordentligt.
- Ja, och det är för att jag vill undvika Ron.
- Varför vill du undvika Ron? Frågade jag. "Jag trodde du var sjuk. Det sa Ron".
- VA???? "Ron sa till mig att du inte ville vara med mig längre", sa Harry och hans mun gapade.
Jag suckade.
- Ron, Ron, Ron..... Han hade gjort ett väldigt stort mmisstag
_________
Kort men jag lägger till lite snart!

Go Mugglis!

23 okt, 2012 17:32

Detta inlägg ändrades senast 2012-10-24 kl. 17:46
Antal ändringar: 1

Winny Geasley
Elev

Avatar


Woh!!

23 okt, 2012 17:39

Borttagen

Avatar


skynda att skriva mer!

23 okt, 2012 18:25

Winny Geasley
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
skynda att skriva mer!
Stressa inte! Hon skriver när hon vill!

23 okt, 2012 20:41

Borttagen

Avatar


Skrivet av Winny Geasley:
Skrivet av Borttagen:
skynda att skriva mer!
Stressa inte! Hon skriver när hon vill!
Jag vet, men jag vill läsa meer! den är så bra! ^_^''

24 okt, 2012 14:33

Borttagen

Avatar


Ron du kommer inte komma nådigt undan...

Jätte bra!!!!!

25 okt, 2012 19:04

Winny Geasley
Elev

Avatar


Nu j*vlar, Ron! Nu ska du få på nöten!

25 okt, 2012 19:07

Borttagen

Avatar


Skrivet av Winny Geasley:
Nu j*vlar, Ron! Nu ska du få på nöten!


Jag vet att det inte var speciellt bra det Ron gjorde men Harry kan några förbannelser...

25 okt, 2012 19:09

1 2 3 4 5

Forum > Fanfiction > I will never se you again (SV)

Du får inte svara på den här tråden.