Hemlighetsväktaren
Forum > Fanfiction > Hemlighetsväktaren
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
RoseElm30771
Elev |
Jätte bra bevakar!
15 nov, 2012 17:58 |
|
Borttagen
|
Hörni jag har stött på ett problem! Jag vet inte vad nästa kapitel ska heta. Ni får välja här vad det ska heta:
Dumbledores nyheter eller Varningen Nästa kap kommer snart (hoppas jag) Jag har lite enklare att komma på vad jag ska skriva om jag har en tittel. Men jag säger inte vad kap ska handla om 18 nov, 2012 16:04 |
|
LauraTree
Elev |
Jag tycker "Varningen" låter bäst, det gör en så nyfiken xD
Och JAAA, snart ett nytt kapitel!!! 18 nov, 2012 16:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LauraTree: Jag tycker "Varningen" låter bäst, det gör en så nyfiken xD Och JAAA, snart ett nytt kapitel!!! Ok, en på varningen och vad rolig att du ser fram emot det 18 nov, 2012 16:07 |
|
tjejigadia
Elev |
18 nov, 2012 17:53 |
|
Borttagen
|
2 på varningen
Och tack 18 nov, 2012 17:55 |
|
Borttagen
|
Bra ;D
19 nov, 2012 19:16
Detta inlägg ändrades senast 2013-05- 8 kl. 14:46
|
|
Borttagen
|
Okej ingen mer verkar vilja rösta så det blir varningen.
Kapitlet borde komma snart, tack för ert tålamod. Och jag glömde att skriva det. Ni får gärna komentera kapitlena eller säga vad som skulle kunna bli bättre. Det skulle bli lite enklare då 24 nov, 2012 14:55 |
|
tjejigadia
Elev |
25 nov, 2012 10:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av tjejigadia: Konstruktiv kritik menar du? Inte särskilt bra på det xD men ska försöka... Vet inte riktigt vad det betyder, men jag menar typ det som man kan göra bättre. Annars är väl kritik som kritik?! Men inga super taskiga saker 25 nov, 2012 19:55 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen