Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Hemlighetsväktaren

Forum > Fanfiction > Hemlighetsväktaren

1 2 3 4 ... 10 11 12
Användare Inlägg
RoseElm30771
Elev

Avatar


Jätte bra bevakar!

15 nov, 2012 17:58

Borttagen

Avatar


Hörni jag har stött på ett problem! Jag vet inte vad nästa kapitel ska heta. Ni får välja här vad det ska heta:
Dumbledores nyheter eller Varningen

Nästa kap kommer snart (hoppas jag) Jag har lite enklare att komma på vad jag ska skriva om jag har en tittel. Men jag säger inte vad kap ska handla om

18 nov, 2012 16:04

LauraTree
Elev

Avatar


Jag tycker "Varningen" låter bäst, det gör en så nyfiken xD

Och JAAA, snart ett nytt kapitel!!!

18 nov, 2012 16:05

Borttagen

Avatar


Skrivet av LauraTree:
Jag tycker "Varningen" låter bäst, det gör en så nyfiken xD

Och JAAA, snart ett nytt kapitel!!!

Ok, en på varningen
och vad rolig att du ser fram emot det

18 nov, 2012 16:07

tjejigadia
Elev

Avatar


hmm varningen tror jag också
SUPER BRA KAPITEL!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lyla6viKfH1r27p4l.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F8fe1997e0194b18a9bd864b4a69bf03d%2Ftumblr_mjsdxmftW71qa4sdgo1_250.gif

18 nov, 2012 17:53

Borttagen

Avatar


2 på varningen
Och tack

18 nov, 2012 17:55

Borttagen

Avatar


Bra ;D

19 nov, 2012 19:16

Detta inlägg ändrades senast 2013-05- 8 kl. 14:46
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Okej ingen mer verkar vilja rösta så det blir varningen.
Kapitlet borde komma snart, tack för ert tålamod.

Och jag glömde att skriva det. Ni får gärna komentera kapitlena eller säga vad som skulle kunna bli bättre. Det skulle bli lite enklare då

24 nov, 2012 14:55

tjejigadia
Elev

Avatar


Konstruktiv kritik menar du? Inte särskilt bra på det xD men ska försöka...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lyla6viKfH1r27p4l.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F8fe1997e0194b18a9bd864b4a69bf03d%2Ftumblr_mjsdxmftW71qa4sdgo1_250.gif

25 nov, 2012 10:19

Borttagen

Avatar


Skrivet av tjejigadia:
Konstruktiv kritik menar du? Inte särskilt bra på det xD men ska försöka...

Vet inte riktigt vad det betyder, men jag menar typ det som man kan göra bättre. Annars är väl kritik som kritik?! Men inga super taskiga saker

25 nov, 2012 19:55

1 2 3 4 ... 10 11 12

Forum > Fanfiction > Hemlighetsväktaren

Du får inte svara på den här tråden.