jag vill ha dig vill du ha mig
Forum > Fanfiction > jag vill ha dig vill du ha mig
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Winny Geasley
Elev |
Elina Potter, man börjar skriva inlägget, när man taggar så ska det finnas en liten skylt snett ner till höger där det står medlem på, klicka på "skylten" och skriv in mugglisnamnet!
17 okt, 2012 19:13 |
|
Borttagen
|
när du skriver något som jag gör nu så ser du att det fins olika färger och sånt där nere står det medlem där klickar du och skriver in medlemens namn sen trycker du på okej och sen svara
17 okt, 2012 19:13 |
|
Elina Potter
Elev |
Skrivet av Winny Geasley: Elina Potter, man börjar skriva inlägget, när man taggar så ska det finnas en liten skylt snett ner till höger där det står medlem på, klicka på "skylten" och skriv in mugglisnamnet! Tack! Testar! Jonny_10 Winny Geasley Go Mugglis! 17 okt, 2012 19:20 |
|
95mas
Elev |
17 okt, 2012 19:46 |
|
Borttagen
|
kapitel:10 paketet. Dagen därpå så möttes dom som vanligt, men i dag ville Julia prata lite själv med Jack. Dom gick tills dom blev ensamma sen gav Julia paketet till Jack och frågade "vill du bli i hop med mig Jack" frågade Julia jack svarade: okay och sen kystes dom.Fem min.senare kom dom tillbaka och jag fågade:vad har ni gort lektionen börjar snart. Efter lektionen gick dom ner till sjön som vanligt,men jag märkte att det inte var som vanligt i dag.Jag vet att dom brukade kyssas men inte lika mycket som i dag dom kysstes flera min.när dom var klara med allt kyssandes så kastade det macka.Dom gick tillbaka till skolan precis då dom kom in så började det ös regna.Dom gick runt i skolan och kom på att det var lunch.Dom sprang dit och märkte att dom blev hungriggare och hungriggare.Lunchen var klar nu var det dags för nästa lektion i "försvar mot svartkonst".Dagen därpå fick vi besök av "Alastar moody" på kvällen.Dom drömde marddrömmar och när dagen gryr så gick dom inte ner till sjön på hela förmiddagen. lite längre kapitel i dag tog det där med "Alastar moody"tog jag från filmen 17 okt, 2012 19:59 |
|
Winny Geasley
Elev |
Man förstår mycket mer nu! Du skriver mycket bättre än på de tidigare kapitlen!!
17 okt, 2012 20:02 |
|
Borttagen
|
tack ansträngde mig mer i dag det blev ungefär ett helt a4 a papper
17 okt, 2012 20:04 |
|
95mas
Elev |
Det var jättebra skrivet, väldigt bra att det blev lite längre.
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
17 okt, 2012 20:04 |
|
Borttagen
|
17 okt, 2012 20:04
Detta inlägg ändrades senast 2012-10-22 kl. 21:48
|
|
Borttagen
|
Tycker vad
18 okt, 2012 06:19 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen