Wilma och äventyret!
Forum > Fanfiction > Wilma och äventyret!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
det kommer mer i morgon är as trött
18 feb, 2011 20:55 |
|
jan
Elev |
Ja gu vad bra mer snälla
Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
19 feb, 2011 08:43 |
|
Pixie
Elev |
19 feb, 2011 08:53 |
|
Borttagen
|
nu stannade upp på en stig men de såg en fakla längre bort(det hade blivit mörkt).När de kom närmare såg det en man i längt grått skägg som blödde...
-Wilma tvekade om de skulle gå närmare men hennes pappa hade sagt att man aldrig ska gå ivägen om nån är skadad -Men gubbben reste sig upp och sa gå er väg och då gjorde de,men de kändes som någon förföljde dem... -Nån timme senare så tog nån tag i Petrus sen ramlade Wilma ner i ett hål det vart mörk hon ropade på hjäp men det skulle hon inte ha gjort 19 feb, 2011 08:56 |
|
Borttagen
|
du är bra på sånt här
19 feb, 2011 09:14 |
|
Borttagen
|
jag forsätter senare idag
19 feb, 2011 09:17 |
|
Borttagen
|
oh gud vad bra mera
19 feb, 2011 10:29 |
|
Wiiwii
Elev |
mer.c:
19 feb, 2011 10:34 |
|
Borttagen
|
för en mörk man höll i Petrus och han tog tag i henne och när hon vaknade var hon i en grotta vart är Petrus men grottan sprängdes upp i luften.4 timmar senare förstod hon ingenting inte Petrus heller!
nU MÅSTE DE ÖVER narinafallet(det är ett vattenfall).Nu var det där Wilma gick försiktigt på bron nu var hon över och när det var Petrus tur så ramlade bron... 19 feb, 2011 10:42 |
|
Wiiwii
Elev |
meer.c:
19 feb, 2011 10:45 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen