NY HARRY POTTER BOK!!!!
Forum > Harry Potter > NY HARRY POTTER BOK!!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Viethina
Elev |
Skulle vara totally awesome om det hände!
Man av Stål, Fader av Guld http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=34739&page=1#p2219271 Regrets Collect Like Old Friends SV http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=34672&page=1#p2212091 9 okt, 2012 21:45 |
|
Lurad
Elev |
Skulle vara fett nice, men jag tänker inte få upp några förhoppningar förens jag är helt 100 ♥
Att lova för mycket är som att inte lova någonting alls. 9 okt, 2012 22:02 |
|
Cara Riddle
Elev |
Jag är tveksam till att det kommer en ny HP bok och inte för att vara negativ men jag hade inte velat ha fler. Jag är nöjd med dem som finns och om hon skriver en till skulle det bara vara fel och om de i så fall är om nästa generation så känns det som om hon måste fortsätta och srkiva klart vad som händer med dem och det blir inget bra. jag tkr inte man skall förstöra prefektionen som finns nu
![]()
9 okt, 2012 22:47 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Cara Riddle: Jag är tveksam till att det kommer en ny HP bok och inte för att vara negativ men jag hade inte velat ha fler. Jag är nöjd med dem som finns och om hon skriver en till skulle det bara vara fel och om de i så fall är om nästa generation så känns det som om hon måste fortsätta och srkiva klart vad som händer med dem och det blir inget bra. jag tkr inte man skall förstöra prefektionen som finns nu Håller med till hundra =) Men jag väntar fortfarande på att få läsa "Hogwarts, a history." Det skulle vara så... "fett", hehe. =) - just like themarauder 9 okt, 2012 23:59 |
|
me.
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Jag är tveksam till att det kommer en ny HP bok och inte för att vara negativ men jag hade inte velat ha fler. Jag är nöjd med dem som finns och om hon skriver en till skulle det bara vara fel och om de i så fall är om nästa generation så känns det som om hon måste fortsätta och srkiva klart vad som händer med dem och det blir inget bra. jag tkr inte man skall förstöra prefektionen som finns nu Jag håller faktiskt med! 10 okt, 2012 06:48 |
|
Correlito
Elev |
Om det stämmer skulle jag vara överlycklig! Men vem vet, den kanske kommer och kanske inte kommer. Men man kan ju alltid hoppas! Skulle verkligen vilja ha en bok om
Spoiler: Tryck här för att visa!
10 okt, 2012 07:39 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av themarauder: Det är en bok jag skulle kunna tänka mig att läsa Skrivet av Cara Riddle: Jag är tveksam till att det kommer en ny HP bok och inte för att vara negativ men jag hade inte velat ha fler. Jag är nöjd med dem som finns och om hon skriver en till skulle det bara vara fel och om de i så fall är om nästa generation så känns det som om hon måste fortsätta och srkiva klart vad som händer med dem och det blir inget bra. jag tkr inte man skall förstöra prefektionen som finns nu Håller med till hundra =) Men jag väntar fortfarande på att få läsa "Hogwarts, a history." Det skulle vara så... "fett", hehe. ![]()
10 okt, 2012 09:31 |
|
DobbyLovesVoldemort
Elev |
Inte hittat nån info om den nya boken på nätet än men är 100 % säker på att J.K Rowling sa i interljuvn atthon arbetar på n Hp novell ;-)
10 okt, 2012 13:28 |
|
ella potter
Elev |
10 okt, 2012 15:10 |
|
Smajli
Elev |
Det kommer en J.K-bok men det är inte HarryPotter
11 okt, 2012 16:45 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen