Vilken animagus?
Forum > Harry Potter > Vilken animagus?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Halloween
Elev |
13 okt, 2012 00:00 |
|
Borttagen
|
En vit tiger skulle jag tro
13 okt, 2012 09:37 |
|
huffpuff
Elev |
13 okt, 2012 11:06 |
|
Wiwwi
Elev |
Jag skulle vara en kanin eller en hare.
13 okt, 2012 11:35 |
|
Borttagen
|
Jag skulle vilja vara en örn och jag skulle nog bli en örn
13 okt, 2012 11:49 |
|
MystiqueRed
Elev |
Tänkte först elefant, mest för att det är mitt favoritdjur... men det är ju inte så diskret - så kanske en svan?
13 okt, 2012 11:50 |
|
Borttagen
|
Örn och skulle nog bli det också
13 okt, 2012 11:54 |
Forum > Harry Potter > Vilken animagus?
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen