det kom ett brev...!!
Forum > Harry Potter > det kom ett brev...!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginnyw123
Elev |
8 okt, 2012 23:06 |
|
Borttagen
|
OMR, vad häftigt!
9 okt, 2012 16:32 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Borttagen: OMGGGG men är det typ ett sånt svar hon skickar till alla ellrr var drt liksom personligt? Alltså inte sådär väldigtväldigt individuellt (man kan ju inte heller vara helt 100 på att det är hon som har skrivit det, haha), men hon (hen?) kommenterade iaf vissa saker i mitt brev, och skrev "Dear Miranda" ochsåvidare. Sen var det ett typ "formulär" som jag antar att hon skickar med alla brev, typ "info" och grejer, Pottermore, The Casual Vacancy ochsåvidare. DONE! ;D 9 okt, 2012 16:39 |
|
baramin
Elev |
Har också ett sådant tihi. Kom något halvår efter mitt brev till henne. Dog lite.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 9 okt, 2012 16:42 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
9 okt, 2012 16:46 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av baramin: Har också ett sådant tihi. Kom något halvår efter mitt brev till henne. Dog lite. Åh vad awesome Vad står det? *måstemåstejämförahahahaha* 9 okt, 2012 16:52 |
|
JamesCarnalosVamp
Elev |
9 okt, 2012 17:09 |
|
Borttagen
|
Åååhå men awesome! ♥
9 okt, 2012 17:13 |
|
DobbyLovesVoldemort
Elev |
9 okt, 2012 17:33 |
|
Molly Tonks
Elev |
OMG! Blir sjukt avis! Vad stod det?
HAR EN FF OM LUNA! <3 (Heter 'Inte som du tror') ----> http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=29993
9 okt, 2012 17:37 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen