Vad heter era djur?
Forum > Mugglarportalen > Vad heter era djur?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag har en råtta som heter Merlin (som är döpt efter den stora trollkarlen). Sedan har jag en Walesisk Grön ägg som inte har kläcks ännu
18 okt, 2012 14:28 |
|
Barbiegirl
Elev |
har inga är fattig .
"We've all got both light and dark inside of us. What matters is the part we choose to act on, that's who we really are" 18 okt, 2012 14:46 |
|
Ms.Markus
Elev |
Min ungerska taggsvans = Tim Gunn
Min waelsiska gröna = Nigel Barker, noted fashion photographer I ♥ my dragons ! (Har också en katt som heter Bypen, döpt efter min riktiga katts smeknamn) ![]()
18 okt, 2012 16:49 |
Forum > Mugglarportalen > Vad heter era djur?
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen